بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 22837
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 16 آبان 94 3:44 ب.ظ

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر:

سازمان‌های مردم‌نهاد استان بوشهر توانمندسازی می‌شوند

حجت‌الاسلام حسین رزمجو صبح شنبه در نشست با اعضای سمن‌های استان بوشهر اظهار داشت: بیش از ۷۰ سازمان مردم نهاد با موضوعات مختلف و گستره فعالیت متنوع در سطح استان بوشهر فعال هستند. وی ادامه داد: این سمن‌ها در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند که می‌توان به حوزه‌های محیط زیست و منابع طبیعی، گردشگری، حقوق شهروندی، […]

حجت‌الاسلام حسین رزمجو صبح شنبه در نشست با اعضای سمن‌های استان بوشهر اظهار داشت: بیش از ۷۰ سازمان مردم نهاد با موضوعات مختلف و گستره فعالیت متنوع در سطح استان بوشهر فعال هستند.

وی ادامه داد: این سمن‌ها در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند که می‌توان به حوزه‌های محیط زیست و منابع طبیعی، گردشگری، حقوق شهروندی، آسیب‌های اجتماعی، بهداشت و درمان و حمایت از بیماران خاص اشاره کرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر بیان کرد: ازدواج و خانواده، کارآفرینی و اشتغال، هنر و معماری، فرهنگی، آموزشی، حفظ ارزش‌های اسلامی و مدیریت بحران از دیگر حوزه‌های فعالیتی سمن‌ها در استان بوشهر است.

وی از تلاش برای توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: در همین راستا کارگاه توانمندسازی، ارتقا و توسعه سمن‌ها در استان بوشهر برگزار خواهد شد.

رزمجو اضافه کرد: استفاده از پرتال سمن‌های استان بوشهر فرصت خوبی برای معرفی سمن‌ها است که در این کارگاه آموزشی یک‌روزه آموزش‌های لازم در خصوص بارگزاری و استفاده از سامانه سازمان‌های مردم نهاد ارائه خواهد شد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر افزود: در این کارگاه معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر نیز سخنرانی خواهند داشت.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن