بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 12:33 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 23828
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 26 آذر 94 0:45 ق.ظ

امام جمعه کنگان:

رای مردم نزد مجریان انتخابات امانت است

ثلاث- امام جمعه کنگان گفت: نخبگان مراقب باشند در فضای سیاسی آب در آسیاب دشمن نریزند

به گزارش ثلاث، حجت الاسلام محمود محمودی در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان با ابراز گلایه از برخی نخبگان و جریانات سیاسی در کشور عنوان نمود: متاسفانه عده ای به بهانه حمایت از بیت امام (ره) ، مقابل خلف صالح امام ایستاده اند.

وی افزود: عده ای خواسته یا ناخواسته با دشمن همصدا شده اند و ولایت مطلقه فقیه بعنوان رکن رکین نظام را هدف قرار داده اند که لازم است با بصیرت افزایی خط و مسیر خود را از دشمن جدا کنند.

امام جمعه گفت: هر سخن و اقدامی که خارج از چارچوب قانون و عبور از خطوط قرمز نظام باشد همنوایی با دشمن است و این افراد و گروهها جایگاهی در بین ملت بزرگ و ولایی ایران اسلامی ندارند.

محمودی به موضوع انتخابات اشاره و بیان داشت: همه باید تلاش کنند تا زمینه حضور حداکثری مردم ، تشکلات و طیف های مختلف سیاسی جوشیده از نظام و حاکمیت را فراهم کنند.

وی خطاب به دستگاههای برگزاری انتخابات گفت: رای مردم امانت و به تعبیر مقام معظم رهبری حق الناس است ، پس بکوشید امانت دار خوبی باشید.

امام جمعه کنگان به موضوع تایید و رد صلاحیت کاندیدا اشاره و اظهار داشت: همه کاندیدا و حامیان شان بایستی قانون را تمکین کنند و هرگونه اعتراض بایستی در مجرای قانون صورت پذیرد.

محمودی گفت: اگر کسی رد صلاحیت شد به این معنا نیست که دیگر حرمتی ندارد ، چرا که ممکن است آن شخص در جای دیگر اثرگذار باشد.

وی در بخش دیگر با گرامی داشت هفته وقف گفت: تصرف در موقوفات بدون پرداخت مال الاجاره تصرف عدوانی است و افراد حقیقی و حقوقی بایستی دیون خود را این راستا پرداخت کنند.

امام جمعه در پایان با اشاره به مناسب های مذهبی و ملی پیش روی از جمله ۹ دی روز بصیرت عنوان داشت: مسئولین بعنوان کارگزاران حکومت دینی تلاش کنند در مراسم دینی – مذهبی و ملی اثرگذار و نقش آفرین باشند.

مشاور مدرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر نیز گفت: متاسفانه یکی از پدیده های شوم در حوزه وقف ، موقوفه خواری است.

حجت الاسلام عباس صداقت افزود: مقابله با این افراد و جلوگیری از پدیده موقوفه خواری نیازمند عزمی همگانی است.

وی در ادامه وقف را از سنت های حسنه و ماندگار دنی دانست و بر لزوم توسعه و ترویج فرهنگ وقف در کشور تاکید کرد.

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. ناشناس says:

    رای مردم
    تیتر اصلاح شود

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن