بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 12:08 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 24297
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 1 دی 94 11:59 ق.ظ

قاسمی شهری: ضرورت یکپارچه‌سازی آموزش‌های اشتغال در منطقه پارس جنوبی

ثلاث- دومین جلسه شورای عالی آموزش منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با حضور مدیران آموزش شرکت های مستقر در منطقه عسلویه در پتروشیمی جم برگزار شد.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، قاسمی شهری صبح امروز در دومین جلسه شورای عالی آموزش منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار داشت: ارائه آموزش‌های اشتغال به جویندگان کار امری بسیار مهم و ارزشمند است و در این مسیر باید اهتمام ورزیم.

مدیر مجتمع پتروشیمی جم یادآور شد: از آنجا که آموزش همیشه به عنوان یک اولویت اجتناب‌ناپذیر برای همه دستگاه‌ها و مراکز تولیدی و سازمانی شناحته شده، برخورداری از ساختار بودجه‌ای محکم نیز از ضرورت‌هایی است که مدیریت‌های آموزشی باید از آن برخوردار شوند.

قاسمی شهری خاطرنشان کرد: به لحاظ عملیاتی همیشه آموزش‌ها کمک‌ساز بوده‌اند و از دید کلان ایجاد زمینه‌های مشترک بین شرکت‌های فعال در این منطقه گامی تاثیرگذار در فرآیند یکپارچه‌سازی آموزش‌ها است که منجر به مدیریت و صرفه‌جویی هزینه‌ها نیز خواهد شد.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت پتروشیمی جم نیز با پراهمیت خواندن مقوله آموزش به ضرورت ایجاد راهبردهای طولانی مدت در امر آموزش اشاره داشت و گفت: هر برنامه‌ریزی در آموزش نیازمند هدفمند‌سازی در تغییر الگوها و رویکردهای رفتاری است که به عنوان یک ضرورت در هر شرکت و یا مجموعه انسانی به آن پرداخته می‌شود.

سعید پارسافر افزود: تجمیع امکانات و مشارکت مراکز آموزشی شرکت‌های فعال در این منطقه یکی از بالاترین دستاوردها برای توسعه آموزشی خواهد بود که بر اساس یک سیاست واحد تلاش دارد همکاری مبتنی بر جدیت را با در نظر گرفتن شیوه‌های اجرایی مختلف هر شرکت، راه را برای آموزش فراگیر در منطقه پارس جنوبی هموار سازد.

در پایان این جلسه ضمن ارایه پرتال آموزشی که با هدف تدوین و متمرکز کردن فعالیت‌های آموزشی شرکت‌ها طراحی شده بود از سوی مدیران آموزشی حاضر در جلسه نظراتی در ارتباط با ایجاد بانک اطلاعاتی، راه‌اندازی کتابخانه دیجیتالی، آموزش پیمانکاران، تعریف ضمانت اجرایی برای وظایف، تدوین استانداردهای آموزشی یکسان، انتقال دانش از افراد بازنشسته نیز ارائه شد که مقرر شد در نشست سوم این شورا در بهمن‌ماه سال جاری بررسی و در صورت موافقت کلی به تصویب برسند.

 

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن