بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 12:33 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 24657
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 25 دی 94 2:11 ب.ظ

به همت هنرمند کنگانی

افتتاح نمایشگاه خط خوشنویسان جنوب استان+عکس

اختصاصی ثلاث- نمایشگاه خط خوشنویسان جنوب استان بوشهر، به همت هنرمند کنگانی برپا شد.

استاد عبدالله علیپور پس از افتتاح نمایشگاه خط به عنوان متولی و مجری نمایشگاه به خبرنگار ثلاث گفت: این نمایشگاه محصول آثار خوشنویسان جنوب استان شامل دیر، کنگان، جم و جناب آقای شاه حسینی از دشتستان به عنوان استاد مهمان که اثار خود را در این نمایشگاه ارائه داده بودند، است.

وی با اشاره به این مطلب که حدود ۳۴ اثر از ۱۴ خوشنویس در این نمایشگاه ارائه شده است، افزود: آثار این نمایشگاه در سه رشته و گرایش نستعلیق، شکسته نستعلیق و ثلث ارائه شده است.

این استاد خط خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از روز گذشته افتتاح شد و تا چهارشنبه هفته آینده در معرض دید عموم قرار دارد. ساعات بازدید این نمایشگاه ۹ تا ۱۲ صبح و ۱۶ تا ۲۰ شب در موسسه “خانه خلاقیت و نو آوری نیم در” واقع در کنگان، ابتدای خیابان دارایی است.

علیپور همچنین اضافه کرد: این نمایشگاه به همت انجمن خوشنویسان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و همچنین موسسه “خانه خلاقیت و نوآوری نیم در” که به صورت رایگان مکان فعالیت خود را در اختیار ما قرار داده ، برپا شده است که جا دارد از این عزیزان به صورت ویژه تقدیر نمایم. همچنین بابت حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان و رئیس شورای اسلامی بابت حضورشان در مراسم افتتاحیه تقدیر می نمایم.

رئیس انجمن خوشنویسی بوشهر نیز در این مراسم حضور داشت.

این دومین نمایشگاه خط استاد عبدالله علیپور در کنگان است.

 

 

عکس: lمهدی احمدی

 

DCIM100GOPROGOPR0252.

۰۳۶ ۰۴۶ ۰۵۶ ۰۶۸

۰۷۸ ۰۸۰ ۱۰۳ ۱۱۲ ۱۱۳

 

//

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن