بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 24740
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 29 دی 94 0:04 ق.ظ

پاکدامن خبر داد:

پروژه های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی کنگان مهرماه بهره برداری می شود

اختصاصی ثلاث- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کنگان گفت: پروژه های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی کنگان مهرماه بهره برداری می شود.

احسان پاکدامن رییس دانشگاه آزاد اسلامی کنگان در مورد آخرین وضعیت این دانشگاه در زمینه عمرانی به خبرنگار ثلاث گفت: پروژه های عمرانی ما در فاز جدید از سه ماه گذشته در حال کار می باشد. پیش بینی ما در خصوص اتمام تمام پروژه هایی که در این برنامه تعریف کرده ایم یک سال می باشد.

وی با اشاره به این مطلب که تمام عوامل ما بدون وقفه و با سرعت در حال کار و جلو بردن پروژه هستند، افزود: دیوار کشی دور دانشگاه تقریبا تمام شده است. خوشبختانه اسکلت فلزی سردر دانشگاه آزاد اسلامی کنگان نیز به اتمام رسیده است.

پاکدامن خاطرنشان کرد: سنگ جدول محوطه دانشگاه نیز از روز ۲۶ دی ماه استارت خورده است. تقریبا کل محوطه دانشگاه ۳ هکتار است که برآورد هزینه ما برای انجام آن روی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است و سعی می کنیم روی همین رقم کار را ببندیم.  

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کنگان گفت: کل دیوار دانشگاه با نمای سنگ کار خواهد شد که سنگ آن نیز خریداری شده است.

پاکدامن اظهار داشت: سنگ جدول های خریداری شده را سفید رنگ انتخاب کردیم که هم شکیل است و هم در سال های بعد، هزینه رنگ آمیزی را روی دست دانشگاه نمی آورد.

 وی گفت: دستور طراحی سیستم آبیاری قطره ای برای فضای سبز دانشگاه را نیز داده ایم که هم به صرفه تر است و هم به نوعی در این شرایط کمبود آب با سیاست های کلی صرفه جویی اب همراهی کرده باشیم.

پاکدامن پایان کار پروژه ها و بهره برداری نهایی از آن ها را مهرماه سال آینده پیش بینی کرد و گفت: با توجه به خریداری تقریبا ۷۰ درصد از مصالح مورد نیاز، فقط هزینه های دستمزد باقی می ماند.

وی اضافه کرد: با تکمیل این پروژه ها باید شاهد تغییرات چشمگیر و ملموس در دانشگاه آزاد اسلامی بندر کنگان باشیم. امیدوارم هر چه زودتر بتوانیم وضعیت بیرونی دانشگاه را نیز برای دانشجوها مساعد کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کنگان در پایان گفت: در این راه باید از تلاش همه دوستان تشکر کنم. از معاونت محترم عمرانی سازمان، جناب آقای محسن هاشمی رفسنجانی، جناب آقای دکتر قیصری، دبیر محترم هیت امنای استان و از جناب آقای کارگر امور عمرانی دانشگاه آزاد کنگان و کارکنان دانشگاه نیز به صورت ویژه تقدیر می نمایم.

 

 

 

عکس: فرناز بختیارپور

دانشگاه-آزاد-دیوارکشی (۸)

دانشگاه-آزاد-دیوارکشی (۱۱) دانشگاه-آزاد-دیوارکشی (۹) دانشگاه-آزاد-دیوارکشی (۱۰) دانشگاه-آزاد-دیوارکشی (۷) دانشگاه-آزاد-دیوارکشی (۵) دانشگاه-آزاد-دیوارکشی (۶) دانشگاه-آزاد-دیوارکشی (۴) دانشگاه-آزاد-دیوارکشی (۳) دانشگاه-آزاد-دیوارکشی (۲)دانشگاه-آزاد-دیوارکشی (۱)

اخبار مرتبط

نظرات

  1. حرف منصفانه says:

    درود بر مجموعه دانشگاه ازاد کنگان و مهندس پاکدامن

    از تهیه این خبر سپاس، از حمایتتان از نیروی بومی، متشکر.

    خانم بختیار پور نیز عکسهاشون عالی بود

  2. محسن قاسمی says:

    درود وخسته نباشید خدمت استاد بزرگ آقای پاک دامن که ازشروع ریاست ایشون تغییرات بس شگرفی در حوزه دانشگاه آزاد کنگان رو نمایان کردن و چه بسا یکی از شیک ترین و مجهزترین ساختمان ها رو بنا کردن کاش ای کاش ساختمان علمی کاربردی هم از این طرح استفاده میکردن دانشگاه علمی کانکسی که واقعا وضعیت غیر قابل تحمیلی رو بوجود آورده

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن