بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 28299
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 11 خرداد 95 12:18 ب.ظ

واکنش لاریجانی ؛

شعر الماسی زیبا بود/ چشمم را ماساژ می دادم

ثلاث: رییس مجلس به حواشی پیش آمده در پی نطق اخیر سکینه الماسی منتخب جنوب استان واکنش نشان داد و از وی دلجویی کرد.

ثلاث: رییس مجلس به حواشی پیش آمده در پی نطق اخیر سکینه الماسی منتخب جنوب استان واکنش نشان داد و از وی دلجویی کرد.الماسی-لاریجانی

به گزارش ثلاث و به نقل از فارس؛ علی لاریجانی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه پارلمان و هنگام قرارگیری سکینه الماسی منتخب جنوب استان و سخنگوی شعبه ۱۱ اعتبارنامه ها در پشت تریبون جهت قرائت گزارش این شعبه، به بازتاب واکنش خود به قرائت شعر این منتخب در جلسه روز یکشنبه اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها ظلمی به خانم الماسی کرده‌اند.

وی ادامه داد: زمانی که ایشان شعر زیبای خود را قرائت می‌کرد من چشم خود را ماساژ می‌دادم اما به اشتباه برداشت شد که من به شعر ایشان خندیده‌ام.

لاریجانی سپس خطاب به الماسی گفت: فکر می‌کنم باید پوست کلفت باشید! رسانه‌ها از این شیطنت ها می‌کنند.

الماسی هم با اعتماد به نفس شعر دیگری را در آغاز سخنانش خواند مبنی بر اینکه «اهل دل چون نامه انشا می‌کنند؛ ابتدا با نام زهرا می‌کنند».

پس از آنکه سکینه الماسی در جلسه پیشین مجلس را با نام «خدای رنگین کمان» آغاز کرد؛ در فضای مجازی مورد نقد قرار گرفت و تصاویری از لبخند لاریجانی حین سخنان وی نیز انتشار گسترده‌ای یافت.

نظرات

  1. امید says:

    بعد از اینکه اسم شهرمون رو مسخره عام و خاص کردند الان میگن چشمام رو ماساژ میدادم.بابا بچه هم تصویر رو ببینه میفهمه داره میخنده.کار خانم الماسی اصلا درست نبود.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن