بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 28666
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 27 خرداد 95 11:35 ق.ظ

سرقت ۴۶ میلیونی از طریق خرید بازی رایانه ای در بوشهر

ثلاث: سرپرست پلیس فتا استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان بوشهری به مبلغ ۴۶ میلیون ریال کرده بود. به گزارش ثلاث و به نقل از مهر، سرهنگ پاسدار حمیدرضا انصاری اضافه کرد: کارشناسان مبارزه با جرائم سایبری پلیس فتا بوشهر در پی […]

ثلاث: سرپرست پلیس فتا استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان بوشهری به مبلغ ۴۶ میلیون ریال کرده بود.

به گزارش ثلاث و به نقل از مهر، سرهنگ پاسدار حمیدرضا انصاری اضافه کرد: کارشناسان مبارزه با جرائم سایبری پلیس فتا بوشهر در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز به مبالغ میلیونی از حساب بانکی اش بلافاصله با تشکیل تیم عملیاتی ویژه وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: متهم در تحقیقات گسترده انجام شده توسط مأموران مبارزه با جرائم سایبری و انجام بررسی های فنی مشخص شد، طی ۲ مرحله با استفاده از نام جعلی اقدام به خرید اینترنتی کرده است.

سرهنگ انصاری تصریح کرد: کارآگاهان پلیس فتا پس از بررسی های گسترده شبانه روزی فردی را در این راستا شناسایی کردند و او را با هماهنگی های انجام شده با مقام قضائی به پلیس فتا منتقل کردند.

وی افزود: متهم که در یکی از شهرستان های اطراف بوشهر مشغول به کار بود؛ در مرحله اول منکر هر گونه جرمی شد ولی با توجه به شواهد و قرائن موجود به برداشت غیرمجاز به مبالغ میلیونی طی ۲ مرحله خرید اینترنتی از حساب فرد شاکی اعتراف کرد.

سرپرست پلیس فتا استان ادامه داد: متهم در بازجویی های انجام شده توسط پلیس اظهار کرد؛ شماره کارت و رمز دوم را هنگام خرید بازی های رایانه ایی توسط فرزند شاکی به دست آوردم.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن