بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 31336
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 22 مرداد 95 2:36 ب.ظ

با شرایط و مزیت های کم نظیر در جنوب استان بوشهر انجام می شود؛

آغاز ثبت نام دانشگاه پیام نور کنگان برای ترم مهرماه ۹۵ از ۲۳ مرداد

ثلاث- دانشگاه پیام نور کنگان برای ترم مهرماه سال جاری با شرایط و مزایای کم نظیر و بر اساس سوابق تحصیلی از متقاضیان، ثبت نام بدون کنکور( بدون آزمون) به عمل می اورد.

به گزارش ثلاث، دانشگاه پیام نور کنگان برای ترم مهرماه سال جاری بر اساس سوابق تحصیلی از متقاضیان، ثبت نام  بدون کنکور( بدون آزمون) به عمل می اورد.

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور کنگان می توانند از تاریخ ۲۳ مردادماه برای این امر از طریق سایت سازمان سنجش به ادرس www.sanjesh.org اقدام نمایند.

 

همچنین داوطلبانی که در کنکور مجاز به انتخاب رشته در پیام نور شده اند می توانند از طریق سایت سازمان سنجش از تاریخ ۲۳ مردادماه به آدرس www.sanjesh.org ( برای انتخاب رشته) اقدام نمایند.

علاقه مندان جهت ثبت نام حضوری نیز می توانند از تاریخ فوق الذکر به محل دانشگاه پیام نور کنگان مراجعه کنند.

 

مزیت های دانشگاه پیام نور کنگان برای سال تحصیلی ۹۶-۹۵

دانشگاه پیام نور کنگان شامل سه دانشکده فنی و مهندسی، علوم پایه و ادبیات و علوم انسانی است.

این دانشگاه دارای رشته های حقوق، حسابداری، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی و زبان و ادبیات فارسی – شیمی محض و شیمی کاربردی- مهندسی صنایع، مهندسی معماری، مهندسی مدیریت پروژه، مهندسی مدیریت اجرایی و مهندسی فن آوری اطلاعات می باشد.

مزیت های دانشگاه پیام نور کنگان شامل : اشتغال و تحصیل همزمان+ عدم التزام به حضور در کلاس+ تحصیل با شهریه کمتر نسبت به سایر دانشگاه ها+ امکان بهره مندی از آموزش الکترونیکی و از راه دور+ انواع وام های صندوق رفاه دانشجویان( وام شهریه، وام ازدواج دانشجویی)

 امکان حضور در نزدیک ترین دانشگاه محل سکونت دانشجو در آزمون های پایان نیمسال

 امکان برگزاری آموزش های آزاد و همچنین دوره های ضمن خدمت با ارائه گواهینامه معتبر،

 امکانات شامل : کلاس های درس هوشمند، اینترنت پرسرعت رایگان، آزمایشگاه های مجهز، کتابخانه، سالن اجتماعات، سالن چند منظوره ورزشی+ امکانات تحصیل همزمان در دو رشته، استفاده از اساتید مجرب و اعضای علمی دکتری+ پذیرش دانشجو بدون کنکور( بر اساس سوابق تحصیلی)+ ارائه مدرک تحصیلی معتبر بین المللی + مدت زمان فارغ التحصیلی در دوره کارشناسی + ( اخذ مدرک) بین سه تا سه و نیم سال

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید:

۳۷۲۳۳۵۲۴ – ۳۷۲۳۳۵۲۲ – ۳۷۲۳۳۵۲۰ – ۳۷۲۳۳۵۲۸  

 

ثبت نام پیام نور

 

 

برچسب ها: , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن