بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 32290
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 8 شهریور 95 11:21 ب.ظ

نشست تخصصی با تولید کنندگان داخلی درب بطری برگزار شد

ثلاث- شرکت پتروشیمی جم میزبان گردهمایی تخصصی با تولید کنندگان داخلی محصول Caps & Closure در دفتر مرکزی شد

نشست-تخصصی-با-تولید-کنندگان-داخلی-درب-بطری-برگزار-شد-
به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم : صبح امروز نشستی با حضور سید حسین میر افضلی مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم،  مدیران  و تعدادی از کارشناسان متخصص واحد پژوهش و فناوری، مدیریت بازاریابی و فروش  این شرکت و جمع کثیری از مصرف کنندگان گرید Caps & Closure در دفتر مرکزی برگزار شد.
سید حسین میر افضلی در شروع نشست ضمن خیر مقدم به مدعوین و فعالان این حوزه  به معرفی شرکت پتروشیمی جم پرداخت و توضیحات مختصری از گریدهای جدید تولید شده ارائه داد.
شایان ذکر است این نشست با هدف آشنایی بیشتر با گرید   Caps & Closure و خواص آن،  بازار مصرف، روشهای حمایتی از مصرف کنندگان، میزان عرضه و تقاضای این محصول با محویت رفع مشکلات و موانع به منظور ارتقاء تعاملات بیشتر فی مابین شرکت پتروشیمی جم و مصرف کنندگان  هم اندیشی صورت گرفت.
همچنین مدیر عامل پتروشیمی جم گفت: پتروشیمی جم عزم خود را جزم کرده تا در راستای تولید محصولاتی با کیفیت بالا گام بردارد و بیش از پیش بتواند نیاز بازار داخل را مرتفع ساخته  و همراستا با این مهم حضور فعال در بازارهای مصرف جهانی داشته باشد. چرا که در حال حاضر محصولات این شرکت به لحاظ کیفی مورد توجه بسیاری مصرف کنندگان خارجی می باشد.
 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن