بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 34529
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 19 مهر 95 11:11 ق.ظ

افزایش میزان سقف وام ازدواج به ۲۰۰ میلیون ریال دستاورد دولت تدبیر و امید

فرماندار رودان گفت: افزایش میزان سقف وام ازدواج به ۲۰۰ میلیون ریال از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در این راستا بوده است و قطعا این موضوع کمک شایانی به جوانان می کند.

farmandari_9168

به گزارش ثلاث ؛به نقل از رودان نیوز؛ احمد محمودی فرماندار رودان در جلسه شورای ورزش و ستاد سازماندهی جوانان شهرستان، اظهار کرد: درخشش جوانان شهرستان رودان در مسابفات مختلف ورزشی و صحنه های کشوری و بین المللی قابل ستودن است.

محمودی افزود: به ورزشکاران و رفع مشکلات آنها از جمله فراهم آوردن شرایط و فضا مناسب برای ورزش و آماده سازی این افتخار آفرینان توجه چندانی نشده است و باید در جهت افزایش فضاهای ورزشی و ایجاد بستری مناسب برای رشد و شکوفایی استعداد های ناب شهرستان در رشته های مختلف ورزشی تلاش شود.

فرماندار رودان ازدواج را مهمترین اصل برای داشتن جامعه ای جوان و پویا دانست و ادامه داد: با در نظر گرفتن این موضوع تلاش شود تا زمینه های لازم برای ازدواج آسان جوانان فراهم گردد.

وی اضافه کرد: افزایش میزان سقف وام ازدواج به ۲۰۰ میلیون ریال از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در این راستا بوده است و قطعا این موضوع کمک شایانی به جوانان می کند.

محمودی با اشاره به برخی معضلات اجتماعی تاکید کرد: با انجام کارهای کارشناسی دقیق و برنامه ریزی شده در اداره ورزش و جوانان زمینه‌های فعالیت جوانان در بخش‌های مختلف فرهنگی فراهم شود تا آسیب‌های اجتماعی در جامعه از جمله طلاف کاهش یابد.

فرماندار رودان یادآور شد: برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه زوج های جوان از جمله برنامه ها مستمری که با حمایت مستفیم فرمانداری شهرستان در حال انجام است،

وی آموزش، مشاوره و سبک زندگی اسلامی و اصولی به آنها انتقال داده خواهد شد تا جوانان با موانع پیش رو آشنا و زندگی پربارتری را داشته باشند.

وی بر لزوم مشارکت ادارات مروبوط در حوزه مشکلات جوانان بویژه بحث ترویج ازدواج در بین آنها تاکید کرد و گفت: تمامی دستگاههای بخصوص متولیان امر در کنار اداره ورزش و جوانان در تحقق این موضوع سهیم باشند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن