بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 36510
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 3 آذر 95 11:37 ب.ظ

شرکت‌های ایرانی در صنعت نفت جهان شناخته شده اند

مدیرعامل شرکت ای‎جی‎آر (AGR) نروژ گفت: تخصص شرکت‎های ایرانی فعال در صنعت نفت بر کسی پوشیده نیست.

 

یان مُریسون، مدیرعامل شرکت ای‎جی‎آر (AGR) نروژ صبح امروز (چهارشنبه، سوم آذر ماه) در مراسم امضای تفاهم‎نامه و قرارداد محرمانگی میان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و کنسرسیوم بین‌المللی پرگس، گفت: حضور در صنعت نفت ایران باعث افتخار هر شرکتی است.

وی اظهار کرد: شرکت ای‎جی‎آر یکی از بزرگترین شرکت‌های خدمات حفاری در جهان به شمار می آید، با این حال صنعت نفت ایران نیز در این زمینه تخصص فراوانی دارد.

مدیرعامل این شرکت نروژی، امضای این تفاهم‎نامه را نقطه شروعی برای فعالیت‌های کنسرسیوم پرگس در صنعت نفت ایران اعلام کرد و افزود: می‌توانیم با امضای این تفاهم‎نامه برای توسعه میدان‌ها، افزایش بهره‌وری با استفاده از تکنیک‌های ازدیاد برداشت و آموزش نیروهای انسانی، با شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب همکاری داشته باشیم.

مریسون با اشاره به دامنه فعالیت‌های کنسرسیوم بین المللی پرگس در عرصه صنعت نفت، یادآور شد: اِی‎جی‎آر در زمینه خدمات حفاری، شرکت اسپک در زمینه تجهیزات سطح الارضی و شرکت ملی نفت فلیپین هم که در صنایع بالادستی نفت فعالیت می کند، از جمله شرکت های فعال در کنسرسیوم پرگس به شمار می روند.

وی با بیان این که شرکت پرگس (یکی از شرکت های کنسرسیوم پرگس) به کارشناسان شرکت بی پی نیز آموزش داده است، ادامه داد: بر این اساس می‌توانیم در بحث آموزش نیروهای انسانی عملکرد خوبی داشته باشیم، ضمن این که آموزش‌های ارائه شده از سوی این شرکت تنها به بحث‌های تئوری محدود نیست.

مریسون ابزار امیدواری کرد که این تفاهم‎نامه در مدت زمان مقرر عملیاتی شده و همکاری‌های این کنسرسیوم بین المللی با ایران ادامه داشته باشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن