بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 38464
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 3 بهمن 95 10:10 ق.ظ

رییس انجمن بیماران کلیوی استان بوشهر؛

اجرای کنسرت رضا صادقی با هدف کمک به بیماران کلیوی در کنگان

ثلاث : کنسرت رضا صادقی خواننده پاپ با هدف کمک به بیماران کلیوی در شهرهای گناوه و کنگان برگزار می شود.

رییس انجمن بیماران کلیوی استان بوشهر با اعلام این خبر به “ثلاث” گفت: با رایزنی های صورت گرفته، این خواننده و گروهش ۶ بهمن ماه در گناوه و ۷ بهمن نیز در کنگان به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

اسماعیل عباسی ادامه داد: با توجه به اینکه عواید این کنسرت متوجه بیماران دیالیزی کلیوی خواهد بود، از علاقمندان و هم استانی ها برای خرید بلیط و حمایت از این برنامه دعوت می کنیم.

وی از همکاری موسسه دی باذر در برگزاری این کنسرت تشکر کرد و افزود: در گناوه دو سانس در تالار مجالس طاووس و در کنگان هم یک سانس در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

عباسی ضمن قدردانی از همکاری تمام دست اندرکاران و دعوت از حضور مردم و علاقه مند در این برنامه ادامه داد: بلیت از طریق مراکز منتخب در این دو شهر آغاز شده است.

به گفته وی، هم اکنون ۵۰۰ بیمار نیازمند پیوند کلیه یا دیالیزی در استان بوشهر شناسایی شده که اغلب آنها از وضعیت مالی مناسبی برخوردار نبوده و نیازمند حمایت خیرین می باشند.

کنسرت رضا صادقی

نظرات

  1. سجاد رحیمی زاده says:

    قیمتش خیلی ارزان است همه میان

  2. محسن says:

    چخبرن ۴۰ تمن پول بلیط

  3. مصطفی says:

    من بلیط این کنسرت رو تهیه کردم و پنج شنبه برای شرکت در این کنسرت مراجعه کردم ، وقتی که به سالن رفتم و وضعیت نابسامان و بی نظمی ،و عدم هماهنگی برگزارکنندگان را دیدم به حال مسولین شهر افسوس خوردم،در آخر کنسرت طوری شده بود که نفرات متفرقه از بیرون بدون بلیط وارد شدن و کلا نظم و انضباط از کنترل خارج شده بود(از اول هم البته نظمی وجود نداشت)سیستم صوتی صفر بود.چند روز گذشته کنسرت همایون شجریان در برازجان برگذار شد بدون اغراق عرض کنم انضباط در حد عالی بود بله همین بزارجونی ها که ما مردم کنگان همش مسخرشون میکنیم ، مسیولین شهر کنگان لطفآ از خواب بیدار بشین و وقتی اجازه برگزاری کنسرت میدین باید تمام و کمال با برگزار کننده همکاری کنید

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن