بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42049
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 28 خرداد 96 10:42 ب.ظ

تیم ملی دومیدانی کارگران ایران با حمایت پتروشیمی جم قهرمان جهان شد

ثلاث_ تیم ملی دو میدانی کارگران ایران با حمایت مالی پتروشیمی جم، به عنوان قهرمانی پنجمین دوره بازیهای جهانی کارگران در کشور لتونی دست یافت.

به گزارش ثلاث نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، مهندس نیک رفتار بعنوان سرپرست کاروان دوو میدانی ایران در رقابتهای این دوره از مسابقات که در چهار روز برگزار شد اظهار داشت: در این دوره از مسابقات با همت اعضای تیم و حمایت مدیریت ارشد شرکت، موفق به کسب ۱۵ مدال رنگارنگ شدیم.
تورج نیک رفتار در ادامه افزود: ١٣ مدال در بخش انفرادی و ٢ مدال بخش تیمی حاصل تلاش ورزشکاران ما بود که در مجموع موفق شدیم در قسمت آقایان به مقام قهرمانی کارگران جهان برسیم.
مهندس نیک رفتار با اشاره به سطح بالای مسابقات این دوره خاطر نشان کرد: با وجود رقابت تنگاتنگ در رشته دوومیدانی  موفق شدیم مقام سومی این دوره از مسابقات در مجموع زنان و مردان را هم از آن خود کنیم.
وی هدف اصلی از حضور پتروشیمی جم در این سطح از ورزش جهان را تبلیغ سلامت کشور و انجام مسئولیت های اجتماعی در قبال کسب وکار صنعتی و فنی اعلام کردند، که این کار قبلا با حمایت مهندس میر افضلی مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی جم در خصوص داود گیل نیرنگ به عنوان یکی از مربیان کنونی تیم ملی کشتی فرنگی مسبوق به سابقه است.
 سرپرست کاروان دوومیدانی کارگری ایران تصریح کرد: خدا را سپاس می گوییم که این فرصت برای پتروشیمی جم فراهم شد که بتواند کارگران ورزشکار نخبه کشور را به جهانیان معرفی کند.
 اسامی و مدال های  ورزشکاران تیم ملی دوومیدانی کارگران ایران که موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان در پنجمین دوره بازیهای جهانی کارگران در کشور لتونی شدند، به شرح زیر می باشد:

مدال طلا:

۴ در ۴٠٠ متر امدادی اقایان ( رضا ملک پور- هادی خوبیاری- روح اله محمدی- امید نجف پور)

پرتاب وزنه اقایان( مرتضی ناظمی)

پرتاب دیسک اقایان ( مرتضی ناظمی)

پرتاب چکش اقایان ( مرتضی ناظمی)

 ۴٠٠متر آقایان ( احسان طهماسبی)

۴٠٠ متر با مانع آقایان ( رضا ملک پور)

 مدال نقره:

۴ در ١٠٠ متر امدادی اقایان ( احسان طهماسبی- علی قاسمی- محمد رضا رحیمی- سجاد زارعی)

۴٠٠ متر اقایان ( رضا ملک پور)

 پرش ارتفاع بانوان ( آیلین بابکی)

۵٠٠٠ متر اقایان ( احمد فرود)

 مدال برنز:

پرش سه گام بانوان (آیلین بابکی)

۴ تا در ١٠٠متر امدادی بانوان ( حکیمه مقیمی- زهرا مرادی- منظر اسمعیل ابادی- ایلین بابکی)

١۵٠٠ متر اقایان ( احمد فرود)

در پایان تیم ملی دوو میدانی کارگران ایران  با کسب ٧ مدال طلا، ۴ نقره و ۴ برنز سهم بسزایی در مجموع ۶۴ مدال کاروان ورزشی ایران ایفا کرد و بیشترین مدال را در بین ١٩ تیم اعزامی به بازیهای جهانی لتونی نصیب ایران کرد.
 بر اساس این گزارش، سایر اعضاء تیم ملی کارگران ایران در این مسابقات را مریم نوروزی، سمیه محمدی به عنوان بازیکن و روح الله محمدی به عنوان سرمربی و بازیکن، حمید نوروزی به عنوان مدیر فنی و تورج نیک رفتار به عنوان سرپرست همراهی می کردند.
 شایان ذکر است: آقایان احمد فرود و هادی خوبیاری و مهدی ظفرآبادی به عنوان بازیکن، حمید نوروزی به عنوان مدیر فنی و مهندس نیک رفتار به عنوان سرپرست کاروان نمایندگان شایسته شرکت پتروشیمی جم در تیم ملی دوومیدانی کارگران ایران بودند که آقای  ظفرآبادی به علت مشکل روادید در آخرین لحظه از همراهی تیم بازماند.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن