بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42054
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 29 خرداد 96 6:52 ب.ظ

ممیزی شرکت پتروشیمی جم با موفقیت انجام شد

ثلاث_ گروه ممیزی شرکت توف نورد به مدت سه روز با حضور در پتروشیمی جم به ارزیابی این شرکت پرداختند و بعد از ظهر امروز در جلسه اختتامیه جمع بندی خود را در اختیار مدیران پتروشیمی جم قرار دادند.

به گزارش ثلاث نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، بعد از ظهر امروز اختتامیه ممیزی خارجی سیستم های مدیریتی با حضور جمعی از مدیران در سالن جلسات مجتمع برگزار شد.

صدری سر ممیز گروه ممیزی از شرکت توف نورد با اشاره به نقاط قوت پتروشیمی جم تصریح کرد: استقرار نرم افزار TSR در شرکت پتروشیمی جم می تواند از این پس الگویی برای دیگر شرکت ها باشد.
صدری در ادامه با تاکید بر اقدامات زیست محیطی شرکت پتروشیمی جم یادآور شد: در مورد شاخص های محیط زیستی کارهای ارزشمندی انجام شده و کارکنان این واحد در طراحی و تعیین این شاخص ها مسلط بودند.
رضا یوسفی کودهی رئیس برنامه ریزی راهبردی پتروشیمی جم با اعلام این که سیستم های مدیریت شرکت به صورت یکپارچه ارزیابی شد، گفت: با توجه به انجام موفقیت آمیز ممیزی خارجی سیستم مدیریت یکپارچه کیفیت IMS و سیستم مدیریت انرژی ISO50001   طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ خرداد ماه سال  جاری از سوی شرکت TUV NORD  ، استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر اساس نسخه ۲۰۱۵ مورد تایید قرار گرفت.
وی ضمن تبریک و تشکر از حمایت بی دریغ مدیریت مجموعه و همه همکاران در گیر در این ارزیابی اظهار داشت: امید است روند پویایی و حرکت در مسیر بهبود شرکت پتروشیمی جم مستمر و توام با اخذ نتایج درخشان ادامه یابد. 
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن