بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42125
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 3 تیر 96 12:29 ب.ظ

قاصدک های سحر در پتروشیمی جم

ثلاث – مراسم با شکوهی با حضور فرزندان دختر و پسر ۹ تا ۱۵ سال که اولین بار روزه را تجربه می کنند با عنوان ((قاصدک های سحر)) در سالن آپادانا پتروشیمی جم برگزار شد.

به گزارش ثلاث نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، مراسم باشکوه قاصدک های سحر با حضور روحانی اعزامی از اصفهان محمد صادق موذن و حجت الاسلام شهابی مسئول شورای فرهنگی پتروشیمی های منطقه پارس در سالن آپادانا پتروشیمی جم برگزار شد. 
این مراسم ابتدا با قرائت زیبای قرآن توسط قاری نوجوان و برتر مسابقات اسراء صادق رفعتی  آغاز شد و پس از آن آهنگران رئیس روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی جم ضمن با خوشامد گویی به مدعوین و خانواده های کارکنان در این جشن به ایراد سخنرانی پرداخت.
این مراسم باشکوه جهت فرزندان دختر و پسر ۹ تا ۱۵ سال که برای اولین بار روزه گرفتن را تجربه می کردند با حضورکارکنان و خانواده های آنان برگزار شد.
حجت السلام شهابی مسئول شورای فرهنگی پتروشیمی های منطقه پارس با اشاره به تحقیقات صورت گرفته در زمینه آسیب شبکه های اجتماعی خاطر نشان کرد: یکی از ایرادات اساسی شبکه های اجتماعی عدم شناخت کودکان از جنسیت خودشان است و تعارض شخصیتی بین فرزندان زیاد شده است.
مسئول شورای فرهنگی پتروشیمی های منطقه پارس با بررسی اشکال مختلف ارتباط والدین با فرزندان تصریح کرد: طبق آمار صورت گرفته در مراکز تحقیقاتی از جمله جهاد دانشگاهی میزان مکالمه فرزندان با پدر و مادر در ۲۴ ساعت شبانه روز فقط ۳۰ دقیقه است و مهمترین تعارض ها شکاف بین خانواده می باشد که باید در جهت رفع آن، با فرزندان خود صمیمی تر باشیم.
در پایان این مراسم از برگزیدگان مسابقات قرآنی که با همت روابط عمومی پتروشیمی جم طی چند مرحله از ماه مبارک شعبان ویژه خانواده و کارکنان این شرکت در سه بخش تحقیق، حفظ، اذان، تفسیر سوره حجرات و ویژه نامه مسابقه بعثت نور برگزار شده بود تقدیر به عمل آمد.
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن