بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 4532
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 26 شهریور 93 12:33 ب.ظ

خلیج فارس

رتبه اول نوجوان هم استانی در مسابقات اذان کشور

ثلاث: در سی و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور در ارومیه، روح الله زارع دانش آموز کلاس اول متوسطه از کاکی رتبه اول اذان کشور را کسب کرد. به گزارش ثلاث و به نقل از خلیج فارس؛ در مراسم اختتامییه این مسابقات که با حضور وزیر آموزش وپرورش برگزار شد، […]

ثلاث: در سی و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور در ارومیه، روح الله زارع دانش آموز کلاس اول متوسطه از کاکی رتبه اول اذان کشور را کسب کرد.

به گزارش ثلاث و به نقل از خلیج فارس؛ در مراسم اختتامییه این مسابقات که با حضور وزیر آموزش وپرورش برگزار شد، روح الله زارع، دانش آموزپایه اول متوسطه از دبیرستان نمونه حضرت علی اکبر(ع) کاکی موفق به کسب رتبه اول در رشته اذان کشور شد.

وی تاکنون در رشته های اذان، تک خوانی تواشیح ، حایز رتبه های اول استان ومنطقه شده است که نفر نخست مسابقات کشور اذان آموزش و پرورش درسال جاری و ۴ دوره رتبه اول مسابقات استانی اذان آموزش وپرورش استان بوشهر ومقام اول اذان سازمان اوقاف استان بوشهر در سال ۹۲ از جمله عناوین کسب شده توسط وی در چند سال اخیر است.

گفتنی است در این مسابقات همچنین سید طه حسینی دانش آموز کلاس سوم راهنمایی از شهرستان دشتی رتبه سوم رشته قرائت را کسب کرد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن