بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45756
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 26 دی 96 2:50 ب.ظ

دستگیری سارقان حرفه ای طلافروشی در جم

ثلاث- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: دونفر سارق حرفه ای طلافروشی در شهر “جم” شناسایی و دستگیر شدند که تا کنون به سرقت از طلافروشی ۱۵شهرستان از استان های مختلف اعترف کرده اند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: دونفر سارق حرفه ای طلافروشی در شهر “جم” شناسایی و دستگیر شدند که تا کنون  به سرقت  از طلافروشی ۱۵شهرستان از استان های مختلف اعترف کرده اند.

به گزارش ثلاث، سردار” خلیل واعظی” در شرح جزئیات بیشتری از این خبر گفت:  آذرماه سال جاری متصدی یک مغازه طلافورشی در شهر جم از سرقت حدود ۱۸۰میلیون ریال طلای مغازه اش بوسیله فردی که به ‌عنوان خریدار وارد مغازه شده بود خبر داد.

وی افزود: ‌‌این سارق حرفه ای پس از ورود به مغازه  به بهانه خرید کادو برای همسرش  اعتماد فروشنده را جلب و طلاهای انتخاب شده را در فرصتی مناسب در لباس هایش پنهان کرده و سپس با گذاشتن کیف دستی خود در مغازه به بهانه آوردن عابربانک از خودرو از مغازه خارج و متواری می شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت : با  بررسی میدانی و اقدامات فنی کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان جم هویت سارق و همدستش که ساکن یکی از استان ‌های غرب کشور بودند شناسایی و ۲۴ساعت پس از سرقت درحالی که در بازار طلافروشان خورموج در حال پرسه زدن بودند توسط پلیس شناسایی و  دستگیر شدند.

به گفته سردار واعظی با انجام تحقیقات تکمیلی مشخص شد این دو سارق دارای ۹فقره سابقه کیفری می باشند  و تاکنون به سرقت از طلافروشی در شهرهای رشت، ارومیه ، تبریز،مهاباد ، مشهد، گناآباد،زاهدان ، ملایر،یاسوج، محلات ، درود، دماوند، فارسان، شهرکرد، و دامغان به ارزش بیش از دو میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال اعتراف کرده اند./ منبع: روابط عمومی پلیس بوشهر

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن