بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 11:12 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45906
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 1 دی 96 1:18 ب.ظ

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی کارکنان پتروشیمی جم

ثلاث- بیش از ۱۸۰ نفر از کارکنان و خانواده آنان در همایش بزرگ پیاده روی از میدان صنعت شهرک پردیس شهر جم تا منطقه قدمگاه به طول تقریبی ۵ کیلومتر را پیمودند.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، در راستای سیاست های کلی شرکت و مدیریت توسعه منابع انسانی به فراگیر کردن امر ورزش به صورت همگانی و ایجاد شور و نشاط بین خانواده ها، امور ورزش پتروشیمی جم همایش بزرگ پیاده روی از میدان صنعت شهرک پردیس شهر جم تا منطقه قدمگاه به طول تقریبی ۵ کیلومتر برگزار کرد.
 در این همایش پیاده روی که با استقبال پرشور خانواده های ساکنین همراه بود بیش از ۱۸۰ نفر از کارکنان و خانواده آنان شرکت نمودند در این همایش بزرگ مدیر عامل، مدیر توسعه منابع انسانی و رئیس بهره برداری شرکت با همراهی کارکنان و خانواده هایشان از مبدا، ضمن تشویق و ایجاد انگیزه برای سایر کارکنان جهت شرکت در چنین فعالیت های ورزشی پاسخگوی سوالات و دغدغه های کارکنان و خانواده ها بودند.
 شایان ذکر است امور ورزش پتروشیمی جم با حمایت مدیر عامل محترم و پشتیبانی همه جانبه مدیر توسعه منابع انسانی جهت تشویق و ایجاد انگیزه برای شرکت در چنین برنامه هایی، به تمامی فرزندان دختر و پسر حاضر در همایش با اهدا جایزه تقدیر کرد و همچنین به قید قرعه به ۳۰ خانواده شرکت کننده در این همایش جوایز ویژه ای به رسم یادبود اهدا کرد.
امور ورزش و تربیت بدنی ضمن تشکر از مدیریت محترم جهت حمایت از ورزش همگانی از تمام افرادی که در برگزاری این همایش کمال همکاری را با امور ورزش داشتند قدردانی می نماید.
 
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن