بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46129
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 27 بهمن 96 0:36 ق.ظ

به میزبانی پارس جنوبی جم

ایرانجوان قهرمان مسابقات زیر ۱۱ سال لیگ مدارس فوتبال جنوب استان شد

ثلاث- اولین دوره لیگ مدارس فوتبال جنوب استان بوشهر به میزبانی باشگاه پارس جنوبی جم در رده های سنی زیر ۸ ،۱۰ ، ۱۱ و ۱۲ سال در شهرستان جم برگزار شد.

به گزارش ثلاث، اولین دوره لیگ مدارس فوتبال جنوب استان بوشهر به میزبانی باشگاه پارس جنوبی جم در رده های سنی زیر ۸ ،۱۰ ، ۱۱ و ۱۲  سال در شهرستان جم برگزار شد.

در این دوره از مسابقات فوتبال آموزان  آکادمی ایرانجوان کنگان توانایی و استعداد های خود را به منصه نمایش گذاشتند و مقام قهرمانی مسابقات زیر ۱۱ سال به خود اختصاص دادند.

در انتخابیه های تیم منتخب مسابقات ابوالفضل محمدی در تیم زبر ۸ سال، علیرضا توزی ، عرشیا عابدی و علی احمدی در تیم زیر ۱۰ سال محمد مهدی رنجبر ، پوریا لک زاده ، امیرحسین رحیمی و عرشیا خانمرادی در تیم زیر ۱۱ سال و آرشام نوروزی ، محمد امین رنجبر و امیرحسین رحیمی در  لیست تیم منتخب زیر ۱۲ سال قرار گرفتند

محمد مهدی رنجبر بعنوان بهترین بازیکن زیر ۱۱ سال و آرشام نوروزی بعنوان بهترین دروازه بان زیر ۱۲ سال انتخاب شد و جوایز و لوح خود را از مسئولین برگزار کننده دریافت نمودند.

باشگاه فرهنگی ورزشی ایرانجوان کنگان یکی از باشگاههای فعال و مطرح  در رده پایه استان و کشور می باشد که فوتبال آموزان زیر نظر مربیان مطرح و باتجربه ای همچون غلامرضا احمدی، مسلم طهماسبی ، مهدی ولی پور ، احمد ابراهیمی پور و داوود حسن پور مورد آموزش قرار می گیرند و در این باشگاه بازیکنان مطرحی مانند علی اوس ، علی سعیدیان ، رضا روز بازار . امید ربیعه ، علی عباسی عظیم، محمد کیهان پور ، احمد رضا صداقت ، مهدی هدایتی ، حسن فراوش ، علیرضا ایدانی و غیره در این باشگاه رشد و در حال حاضر در لیگهای برتر و دسته اول کشور در رده های سنی مختلف حضور دارند و چندی پیش در لیگ برتر زیر پانزده سال استان مقام نایب قهرمانی کسب نمود و جواز حضور در لیگ مناطق کشور بدست آورد که بدلیل  عدم توانایی مالی این باشگاه از مسابقات انصراف داد.

محمد صداقت از جمله مدیران فوتبالی جنوب کشور است که در امر کشف و پرورش استعدادهای پایه تخصص و تجربه فراوانی دارد. وی در این راه خدمت شایانی به فوتبال و فوتسال استان و ایرانجوان کنگان ارائه داده است.

/

/

نظرات

  1. اصالت says:

    با سلام…از طرف خودم و همه فوتبال دوستان کنگانی این موفقیت را به خانواده محترم رنجبر تبریک میگویم

  2. reza says:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    متاسفانه علی رغم تلاش مربی و بچه های تیم ایران جوان کنگان در رده سنی زیر ۱۱ سال و قهرمانی این تیم، از این تیم قدردانی بعمل نیامده است. ضمنا فقط از بچه های بومی شهرستان کنگان تجلیل بعمل آمده و با وجود اینکه بچه های غیر بومی نیز در این تیم بودن و حتی به عنوان نفرات برگزیده نیز انتخاب شدند،هیچگونه تقدیری نشده که این موضوع باعث دلشکستگی اعضای دیگر این رده سنی شده است.لطفا روحیه ورزشی بچه ها را درگیر باند بازیهای این شهرستان و تمایز آنها به اسم بومی و غیر بومی نکنید

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن