بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46338
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 8 اسفند 96 4:33 ب.ظ

هشدار؛

شربت ویمتو محصول عربستان غیرقابل‌مصرف است

ثلاث- معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی بوشهر اعلام کرد که شربت ویمتو محصول کشور عربستان به علت دارا بودن ماده نگه‌دارنده بنزوات سدیم غیرقابل‌مصرف است.

 

 به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی بوشهر اعلام کرد که شربت ویمتو محصول کشور عربستان به علت دارا بودن ماده نگه‌دارنده بنزوات سدیم غیرقابل‌مصرف است. 

بر اساس این گزارش، با توجه به ممنوع بودن استفاده از مواد نگه‌دارنده در فرمولاسیون تولید محصولاتی مانند انواع شربت‌ها و نوشیدنی‌های خوراکی و بر اساس گزارش آزمایشگاه کنترل غذا و دارو بوشهر مبنی بر وجود ماده بنزوات سدیم در شربت ویمتو ساخت کشور عربستان، مصرف این محصول ممنوع اعلام می‌گردد.
اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از شهروندان گرامی درخواست می‌نماید به‌منظور حفظ سلامتی خود از خرید، فروش و مصرف این فراورده غیرمجاز خودداری فرمایند.
گفتنی است که خرید، فروش و مصرف فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی وارداتی، نیازمند اخذ مجوزهای قانونی از طریق سازمان غذا و دارو است و مصرف محصولات وارداتی فاقد مجوز قانونی وزارت بهداشت و درمان ممنوع می‌باشد.

نظرات

  1. كيان says:

    اون وقت محصولات شما در ایران خیلی عالی و بدون عیب هست.
    اکثر مواد غدای که ملت مصرف میکنند سرطان زا هستند.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن