بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46536
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 15 اسفند 96 9:31 ب.ظ

به مناسبت هفته منابع طبیعی

۷ هزار اصله نهال با حضور مدیران و کارکنان پتروشیمی جم در عسلویه کاشته شد

ثلاث- به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی ۷۰۰۰ اصله نهال با حضور مدیران و کارکنان پتروشیمی جم در عسلویه کاشته شد.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، در راستای حفظ و صیانت از محیط زیست، شرکت پتروشیمی جم هر ساله در روز درختکاری اقدام به توزیع و کاشت درخت کرده و همواره سهم بسزایی در این سنت نیکو و حفاظت از محیط زیست منطقه عسلویه داشته است.
با توجه به اهمیت و جایگاه درختان در زندگی انسان‌ها، روز درختکاری در ایران آغاز هفته منابع طبیعی است که در راستای حفاظت، صیانت و گسترش این موهبت الهی شرکت پتروشیمی جم این برنامه مهم و ارزشمند را در منطقه عسلویه برگزار کرد.
پتروشیمی جم با حمایت از اقدامات زیست محیطی و با شعار صنعت سبز در منطقه تلاش می کند تا سهم عمده ای در حفاظت از محیط زیست منطقه عسلویه داشته باشد و در این زمینه پیشرو باشد.
مدیران و کارکنان پتروشیمی جم با تاکید بر صیانت از گونه های زیست محیطی در منطقه عسلویه اعتقاد دارند مساله درخت و درختکاری راه حلی مناسب برای مبارزه با آلودگی های منطقه عسلویه به شمار می آید و ایجاد جنگل های مصنوعی و فضای سبز در اطراف منطقه صنعتی عسلویه می تواند به عنوان یک راهکار جدی برای کاهش تاثیرات آلاینده ها در فضای پیرامونی قرار گیرد.
امسال نیز به مناسبت بزرگداشت این روز ۷۰۰۰ اصله نهال از ۱۵ گونه مختلف گیاهی سازگار با آب و هوای منطقه تهیه و در زمینی به مساحت ۷ هکتار در جنب شهرک خلیج فارس عسلویه کاشته شد.
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن