بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 7:18 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46752
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 8 فروردین 97 1:41 ق.ظ

مدیر عامل تعاونی لنجداران کنگان مطرح کرد:

لزوم ایجاد موج شکن جدید جهت انتقال شناورهای صیادی/ گمرک کنگان ارتقا یابد

ثلاث- مدیر عامل تعاونی لنجداران گفت: ایجاد موج شکن جدید جهت انتقال شناورهای صیادی از اسکله چند منظوره به انجا با توجه به کمبود فضای کنونی الزامی است.

جبار نصاری مدیر عامل تعاونی لنجداران در خصوص آتشخوار مستقر شده در اسکله کنگان به خبرنگار ثلاث گفت: با پیگیری های سرکار خانم الماسی و همچنین فرماندار محترم شهرستان و نگاه مهربان اداره بندر، یک فروند آتشخوار در اسکله کنگان مستقر شد.

این اتشخوار چند منظوره است. با وجود آتش سوزی های چند سال اخیر، چنانچه این اسکله از وجود آتشخوار چند منظوره بهره می برد، قطعا خسارتی به مراتب پایین تر بر لنجداران تحمیل می شد.

این اتشخوار چند منظوره توان مانور بالایی دارد و از تمام جهت می تواند آب را به سمت هدف پرتاب کند.

یکی دیگر از محاسن این آتشخوار این است که می تواند مانند یدک کش عمل کند و در مواقع نیاز شناورهای آسیب دیده را جابجا کند که این موضوع یک امتیاز بسیار خوب محسوب می شود.

ضمن تشکر از پیگیری نماینده محترم برای این آتشخوار ، تقاضای ما ایجاد یک اسکله یا حداقل یک موج شکن جدید جهت انتقال شناورهای صیادی به آن محدوده می باشد. این کار فضا را برای شناورهای تجاری در اسکله کنونی( چند منظوره) باز می کند.

 

در کنار درخواست هایی که در بالا اشاره شد، درخواست ارتقا گمرک کنگان نیز داریم. این موضوع نیز برای ما بسیار حائز  اهمیت است.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن