بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46964
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 31 فروردین 97 7:45 ب.ظ

خطیب موقت جمعه کنگان؛

المان عروج جا به جا می شود

امام جمعه موقت کنگان ضمن تقدیر از اقدامات خوب شهرداری و شورا در خصوص ارتقای مبلمان شهری ، به حساسیت و نگرانی مردم بویژه جامعه ایثارگران در خصوص جابجایی المان ایثار (المان رزمنده) از وردی خیابان وحدت

حفاظت از اصول و ارزشهای دینی و خادمی ملت رسالت مهم پاسداران است

حجت الاسلام والمسلمین یوسف قاسمی در اجتماع نمازگزاران این شهر با تبریک سالروز ولادت با سعادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار افزود: امام حسین (علیه السلام) تمام هستی خود را وقف حفظ دین خدا کرد و پاسداران نیز با تاسی به سیره حسینی همواره حافظ کیان نظام دینی ، اصول ، آرمانها و ارزشها بوده و هستند.
وی با تبریک میلاد امام سجاد (علیه السلام) و قمر بنی هاشم ابالفضل العباس (علیه السلام) و تکریم مقام شامخ جانباز و آزاده اظهار داشت: جانبازان و آزادگان اسناد شرف و عزت کشور اند.
خطیب موقت جمعه با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبیین نقش و جایگاه سپاه در کلام امام راحل و مقام معظم رهبری گفت: فعالیت های بی وقفه و بی بدیل سپاه پاسداران در چند دهه گذشته در حوزه نظامی و فرهنگی بویژه دفاع و حفظ آرمانها و اهداف انقلاب ستودنی است.
وی با تقدیر از فرماندهی و پاسداران سپاه شهرستان کنگان به جایگاه خطیر سپاه اشاره و افزود: سپاه بازوی توانمند ولایت و خدمتگزار صدیق مردم همواره آماده جانفشانی برای دفاع از کیان دین و نظام دینی است و همین امر باعث شده سپاه خاری در چشم دشمنان باشد.
قاسمی عنوان داشت: کارنامه درخشان سپاه در چند دهه گذشته از جمله دفاع مقدس ، خنثی نمودن فتنه های داخلی و خارجی ، سازندگی کشور سندی بر کارآمدی این نهاد نظامی – فرهنگی است.
امام جمعه موقت در بخش دیگر با اشاره به دیدار وزارت اطلاعات با رهبر معظم انقلاب با تقدیر از سربازان گمنام امام زمان ارواحنافداه ، انقلابی ماندن و حرکت انقلابی و پرهیز از جناح بازی در این وزارت خانه را از تاکیدات معظم له ذکر و از دستگاه اطلاعات شهرستان کنگان تشکر کرد.
قاسمی با محکوم نمودن اقدام سه کشور جنایتکار آمریکا ، انگلیس و فرانسه در حمله به سوریه و ناکامی آنها افزود: رهگیری و انهدام موشک های کشورهای مهاجم توسط سوریه با امکانات پایین نظامی ، شکست و خواری و رسوایی دیگری برای آمریکا و متحدان غربی اش بود.
وی در پایان با اشاره به نصب المان های شهری در کنگان ، ضمن تقدیر از اقدامات خوب شهرداری و شورا در خصوص ارتقای مبلمان شهری ، به حساسیت و نگرانی مردم بویژه جامعه ایثارگران در خصوص جابجایی المان ایثار (المان رزمنده) از وردی خیابان وحدت اشاره و با تشکر از پیگیری های امام جمعه ، فرماندار ، فرماندهی سپاه و همراهی رییس شورای اسلامی شهر کنگان گفت: حسب قول رییس محترم شورای اسلامی شهر در جلسه با برخی مقامات و دلسوزان فرهنگی ، المان پرواز در جایی دیگر نصب و المان ایثار و شهادت مجدد و با طرحی بهتر نصب خواهد شد که امیدواریم هرچه زودتر محقق شود.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. حمید says:

    گفته های آقای یوسفی محترم اما نظر مردم مهمتر هست یا آقایون مسئول ؟؟
    تندیس شاعران ایرانی، دانشمندان ایرانی هم کمی از رزمنده های ما ندارد. چرا صحبتی از این اشخاص نمیشه . مردم کنگان نیاز به شادی دارند نه گریه و ناله. چه کارهایی برای شاد کردن دل مردم کرده اید ؟ بعد از عمری تندیس بهتری جایگزین کردن حالا هم میخوان عوضش کنند.
    همه چی به گفته های آقای یوسفی نیست، باید به گفته های خود مردم کنگان باشد که عمری اینجا خون و دل خوردن نه آقایونی که واسه چند روز اینجا مسئول هستند.

  2. حسن says:

    ای کاش برای بیکاری جوانان کنگان نیز این همه حساسیت وجود داشت

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن