بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 47719
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 18 اردیبهشت 97 2:38 ب.ظ

محصول PE100 مشکی پتروشیمی جم، جهانی شد

ثلاث- شرکت پتروشیمی جم موفق به دریافت گواهینامه های بین المللی ISO1167، ISO9080، ISO4437-1، ISO4427-1 محصول پلی اتیلن سنگین پایپ مشکی (PE100) شد.

 

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم: سید حسین میرافضلی مدیرعامل پتروشیمی جم :با اعلام این خبر اظهار داشت: اقدام برای دریافت گواهینامه Bodycoteپس از تولید آزمایشی گرید پایپ مشکی در سال ۱۳۹۴ و تولید انبوه آن در سال ۱۳۹۵ صورت گرفت که ضمن آن در سال ۲۰۱۶ میلادی قراردادی با شرکت هلندی KIWA (یکی از معدود شرکتهای معتبر در خصوص صدور این گواهینامه در عرصه بین المللی) بسته شد.

 مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی جم در ادامه افزود: پس از آن نمونه هایی از گرید تولیده شده به شرکت مذکور ارسال شد و این نمونه ها در شرایط مشخص تحت تستهای مربوطه قرار گرفت. در این تستها که به نام  long-term hydrostatic strength evaluation شناخته می شود لوله ساخته شده از نمونه ارسالی تحت شرایط دما و فشار معینی قرار گرفته و مقاومت آن در برابر تخریب اندازه گیری و به صورت زمان (تعداد ساعت مقاومت) گزارش می شود.

مهندس میر افضلی با تشریح تست های انجام شده جهت دریافت این گواهینامه بین المللی تصریح کرد: با پیگیریهای مکرر و پس از انجام کلیه تستهای زمان بر، نهایتا نتایج آن به صورت گزارشی ارائه گردید که گرید لوله مشکی پتروشیمی جم با موفقیت کلیه تستها را پاس نموده و در کلاس PE-100 بین المللی دسته بندی شده است.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم با برشمردن مزایای این گواهینامه های بین المللی تصریح کرد: با ارائه این گواهینامه اصالت کالای (گرید PE-100) در مقیاس جهانی تضمین شده که در زمینه صادرات این محصول دستاوردی با ارزش می باشد.

وی در پایان گفت: انتظار می رود با حمایت و قیمت گذاری مناسب این محصول و خصوصا گرید PE100 Black در بازار داخل توسط مسئولان امر، انگیزه کافی برای تولید و عرضه مستمر این محصول بوجود آید. در صورت حمایت، این شرکت می تواند در راستای تامین و رفع نیاز کامل کشور به گرید پایپ PE100 اقدام نماید.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن