بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 47817
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 31 اردیبهشت 97 11:03 ق.ظ

نجات ۲۲ سرنشین شناور صیادی از خطر مرگ

۲۲ سرنشین یک شناور صیادی از خطر مرگ در آب های خلیج فارس نجات یافتند

۲۲ سرنشین یک شناور صیادی از خطر مرگ در آب های خلیج فارس نجات یافتند

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ۲۲ سرنشین شناور صیادی کیش ۶۰۳ که از مبدا دیر به قصد صید به دریا رفته بودند شب گذشته از خطر آتش سوزی و مرگ نجات پیدا کردند.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، نور اله اسعدی روز جمعه در تشریح این عملیات در جمع خبرنگاران افزود: شب گذشته به دنبال اعلام اضطرار شناور کیش ۶۰۳ به مرکز جست و جو نجات دریایی بندر دیر مبنی بر آتش سوزی موتورخانه بلافاصله شناورهای ناجی۸ و یدک کش نجف از دیر و یدک کش فتح المبین از بندر کنگان به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: دقایقی پس از اعزام شناورها به محل حادثه شناور کیش ۶۰۳ اعلام گسترده تر شدن آتش موتور خانه را می کند که با کمک شناور صیادی کیش۸۱۳ بعنوان شناور مستقر در محل حادثه، ۲۲ سرنشین شناور حادثه دیده نجات پیدا می کنند.
اسعدی ادامه داد: در ادامه عملیات نجات با رسیدن شناورهای ناجی ۲۲ سرنشین شناور حادثه دیده از شناور صیادی کیش ۸۱۳ تحویل گرفته شده و به ساحل منتقل می شوند.

اسعدی ادامه داد: پس از مهار کامل آتش شناور کیش ۶۰۳ توسط یدک کش ها اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، شناور حادثه دیده به لنگرگاه بندر دیر منتقل می شود.

وی افزود: دلیل وقوع حادثه هم اکنون توسط تیم سوانح دریایی این اداره کل در حال بررسی است.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن