بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 47933
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 7 خرداد 97 10:03 ب.ظ

مدیر فرستنده های تلویزیون و رادیو F.M استان بوشهر در گفتگو با ثلاث:

مشکلی در خصوص انتن دهی گیرنده های دیجیتال در بندر کنگان مشاهده نشد

اختصاصی ثلاث- مدیر فرستنده های تلویزیون و رادیو F.M استان بوشهر گفت: مشکلی مبنی بر گیرنده های دیجیتال در بندر کنگان مشاهده نشد با این حال آمادگی بررسی مجدد در نقاطی که شهروندان اعلام کنند را داریم

به گزارش ثلاث، چندی پیش بنا به درخواست کاربران سایت خبری ثلاث مبنی مشکل آنتن دهی گیرنده های دیجیتال در برخی مناطق کنگان، این موضوع توسط خبرنگار ثلاث با فرماندار شهرستان کنگان در میان گذاشته شد. فرماندار شهرستان کنگان که در بحث پیگیری مسائل و مشکلات، فردی جدی و دنبال کننده ای است، بلافاصله( در حضور خبرنگار ثلاث) با مدیر صدا و سیمای استان بوشهر تماس گرفته و مراتب گلایه برخی مردم از مشکلات انتن دهی گیرنده های دیجیتال را منتقل کرد.

در همین راستا مدیر صدا و سیمای استان بوشهر، سه شنبه و چهار شنبه هفته قبل تعدادی از کارشناسان مربوطه خود را به کنگان اعزام کرد.

کار بررسی مشکل انتن دهی دیجیتال در کنگان با هماهنگی فرماندار شهرستان کنگان و با راهنمایی خبرنگاران ثلاث توسط کارشناسان صدا و سیمای بوشهر در چند نقطه از شهر کنگان انجام شد.

 

مشکلی مبنی بر گیرنده های دیجیتال در بندر کنگان مشاهده نشد

توانگر نجفی مدیر فرستنده های تلویزیون و رادیو F.M  استان بوشهر در خصوص نتیجه بررسی کارشناسان صدا و سیما در کنگان به خبرنگار ثلاث گفت: کارشناسان ما بنا به درخواست مستقیم فرماندار شهرستان کنگان مبنی بر درخواست های مردمی، از نقاطی که عنوان شده بود بررسی لازم به عمل آوردند.

وی ادامه داد: در بررسی های به عمل آمده در برخی نقاط کنگان، مشکلی مبنی بر ضعیف بودن یا قطعی آنتن دهی گیرنده های دیجیتال مشاهده نشد.

آمادگی بررسی مجدد در نقاطی که شهروندان اعلام کنند داریم

مدیر فرستنده های تلویزیون و رادیو F.M  استان بوشهر تاکید کرد: با این وجود آمادگی این کار را داریم که چنانچه شهروندان کنگان نسبت به آنتن دهی گیرنده های دیجیتال خود مورد خاصی را دارند، اعلام کنند تا انشاءالله بعد از ماه مبارک رمضان تیم کارشناسی خود را به نقطه مورد نظر جهت بررسی اعزام کنیم.

نجفی اظهار داشت: تمام سعی ما این است که هم استانی های عزیز بتوانند شبکه های مختلف در سطح کشور را بدون هیچ مشکلی دریافت کنند.

وی در پایان گفت: از پیگیری و اطلاع رسانی سایت خبری ثلاث نیز در این زمینه تقدیر می نمایم.

 

 

عکس: مهدی روزبازار

 

.

.

.

نظرات

  1. M@tin says:

    با سلام و خسته نباشید خدمت کارکنان سایت ثلاث
    دستگاه پارازیت هم مورد بررسی قرار می دادید بد نبود…

  2. محسن فقیه says:

    چرا شبکه تماشا مرتبا قطعه

  3. حسین ظ says:

    سلام‌ به جای شبکه ی خلیج فارس مثل چندوقت پیش شبکه های دناوفارس رودرسیراف روپخش کنن.ممنون

  4. حسین س says:

    مشکل اینجاست که کارشناسانی که میان کنگان لحظه ای بررسی میکنن و میگن مشکلی نیست ولی مردم دائما با افت سیگنال و قطع شدن سیگنال مواجه هستن
    اصلا چرا ما شبکه های عربستان رو با وضوح کامل و بدون پارازیت دریافت میکنیم ولی شبکه های خودمون با تقویت آنتن هم دائما پارازیت دارن

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن