بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 7:18 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 48120
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 12 خرداد 97 7:51 ب.ظ

دستاورد های ارزشمند پتروشیمی جم از نمایشگاه میلان پلاست ۲۰۱۸

ثلاث- از دستاورد های ارزشمند پتروشیمی جم در نمایشگاه میلان پلاست می توان به نوع مذاکرات با شرکت های کامپاندینگ اروپایی اشاره کرد.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، حسین صفاری نوش آبادی رئیس روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی جم با اشاره به اهمیت و گستردگی نمایشگاه میلان پلاست ۲۰۱۸ خاطر نشان کرد: این نمایشگاه به عنوان دومین نمایشگاه بزرگ و پر طرفدار اروپایی است که پس از نمایشگاه “K” دوسلدورف آلمان از نظر تعداد مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان مقام دوم را در آن منطقه دارد و مشتریان از سراسر دنیا برای بازدید از این نمایشگاه و برقراری ارتباط با مخاطبان خود در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند‌ که در این میان غرفه پتروشیمی‌جم در مقایسه با دیگر غرفه ها روزهای پر بازدید کننده تری را پشت سر گذاشته است و مورد استقبال گسترده کشورهای اروپایی قرار گرفت.
وی در حاشیه نمایشگاه میلان پلاست ۲۰۱۸ با خرسندی از دستاوردهای ارزشمند و مهم شرکت پتروشیمی جم از این نمایشگاه اظهار داشت: با توجه به فضای رقابتی و تاکید مدیریت عالی شرکت مبنی بر هدف‌گذاری برای جذب برندهای معروف اروپایی نظیر  Schulmanو mp3 Italiyبه عنوان بزرگترین کامپاندهای جهانی جهت تکمیل زنجیره ارزش پلیمر پادجم، با این ایده اصلی که مجموعه پلیمرپاد جم خوراک لازم را برای یک واحد Compounding ABS که به صورت مشترک با آن برندها تاسیس و سرمایه‌گذاری کند و در نهایت محصولات نهایی را تحت برند و کیفیت اروپایی و نیروی کار ارزان در بازار نماید.
مهندس صفاری در ادامه گفت: نکته قابل تامل در این نمایشگاه حضور مشتریان وفادار اروپایی در غرفه پتروشیمی جم بود که این موضوع مورد توجه مدیران ارشد شرکت پتروشیمی جم قرار گرفت که چگونه به این غرفه راه می یافتند و مستقیم وارد مذاکره می شدند.
رئیس روابط بین الملل پتروشیمی جم با اشاره به خروج امریکا از برجام و تحریمهای جدید این کشور و در مقابل حمایت کشور های اروپایی از ایران تصریح کرد: در این نمایشگاه نگاه مشتریان اروپایی به بحث تحریمها بود که با قطعیت اعلام می کردند که تحریم های آمریکا هیچگونه تاثیری در تصمیمات اتخاذ شده ما نخواهد داشت وبخصوص دربحث کامپاندینگ ها اظهار داشتند که هر گونه تعهدی را تا مرحله انعقاد قرارداد تضمین می کنند و این خود نشان از دستاوردهای خوب این دوره از نمایشگاه محسوب می شود. 
حسین صفاری نوش آبادی با تاکید بر دانش و تجربه بالای متخصصان پتروشیمی جم یاد آور شد: تیم قوی و با تجربه حاضر در این نمایشگاه میلان پلاست با حضور مهندس قاسمی شهری به عنوان بازوی عملیاتی و تصمیم گیرنده در فرایندهای اقتصادی و مدیر بازرگانی باتجربه پتروشیمی جم که به عنوان مدیران اصلی وارد مذاکرات می شدند نقطه قوتی برای مجموعه پتروشیمی جم به حساب می آمد.
وی در ادامه افزود: حضور دکتر نجفی مدیرعامل تاپکو به عنوان بالاترین سطح مدیریتی و مدیر بازرگانی آن مجموعه ومدیران ارشد بازرگانی وکسب وکار فعال وشایسته شرکت پلیمر پاد جم، شرکت پلی پروپیلن به عنوان یک گروه کارآمد و تصمیم گیرنده و اثرگذار در این نمایشگاه، نقش بسزایی در شناساندن برند فاخر پتروشیمی جم در پیشبرد اهداف نمایشگاه ایفا می کردند.
صفاری در پایان گفت: قطعا بالاترین دستاورد ما از این نمایشگاه نوع مذاکرات با شرکت های کامپاندینگ است و استراتژی که برای این نمایشگاه تعریف کردیم استفاده از لایسنسور معتبر اروپایی در حوزه کامپاندینگ می باشد که بتوانیم برند سازمان را به خوبی معرفی کنیم و از برندهای معروف کامپاندها و تکیمل زنجیره ارزش و اعتبار خودمان استفاده کنیم و با توجه به مذاکرات انجام شده آینده ای روشن را می توان تصور کرد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن