بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 7:18 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 48322
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 23 خرداد 97 5:43 ب.ظ

درخشش نمایندگان پتروشیمی جم در مسابقات جهانی فرانسه ٢٠١٨

ثلاث- نمایندگان شایسته شرکت پتروشیمی جم با کسب شش مدال رنگارنگ در مسابقات جهانی کارگری فرانسه ۲۰۱۸ برگ زرینی از افتخارات جم را رقم زدند.

به گزارش ثلاث و به نقل از  روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، دومین دوره مسابقات جهانی شرکت ها در شهر ساحلی لابول فرانسه برگزار شد که تیم ایران در ۵ رشته دوومیدانی، فوتسال، پینگ پونگ، والیبال سالنی و ساحلی در دو بخش زنان و مردان در این مسابقات حضور داشت.
در رشته دوومیدانی که با بیش از ١٣٠٠ ورزشکار از نقاط مختلف جهان در مواد مختلف با هم به رقابت پرداختند تیم ایران قهرمان شد و نمایندگان شایسته پتروشیمی جم نیز خوش درخشیدند و صاحب مدال های رنگارنگ شدند.
شرکت پتروشیمی جم سه نماینده (دو دونده و یک نفر عضو کادر فنی وسرپرستی) در این دوره از مسابقات داشت که احمدفرود یکی از نمایندگان شایسته جم در دو پنج هزار متر جاده صاحب مدال طلا، در رشته پنج هزار متر پیست صاحب گردن آویز نقره و در رشته دو چهاردرصد متر امدادی مدال برنز را از آن خود کرد.
دیگر نماینده شایسته پتروشیمی جم، هادی خوبیاری در دومیدانی ماده ۸۰۰متر صاحب مدال نقره، در پرش ارتفاع صاحب گردن آویز نقره ودر ماده چهار درصدمتر امدادی مدال برنز کسب کرد.
 شایان ذکر است دیگر نماینده جم آقای حمید نوروزی به عنوان عضوی از کادر فنی و سرپرستی تیم دومیدانی ایران در این دوره از مسابقات حضور داشت که در مجموع بهترین عملکرد کاروان اعزامی ایران را تیم دوومیدانی با ٢۴ مدال رنگارنگ کسب کرد که نمایندگان شایسته شرکت با کسب شش مدال سهم بسزایی از مدال های کسب شده در این دوره از مسابقات را داشتند.
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن