بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 48476
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 12 تیر 97 6:07 ب.ظ

استاندار بوشهر: گمرک سیراف راه اندازی می شود

ثلاث- استاندار بوشهر گفت: کار گمرک سیراف به اتمام رسیده و مقدمات ان باید در سیراف فراهم شود که از آن جمله‌ساختمان و انبار گمرک است و ان شاءالله با احداث اسکله جدید که در هفته دولت کلنگ زنی میشود، بزودی شاهد احداث گمرک سیراف باشیم.

به گزارش ثلاث استاندار بوشهر به اتفاق فرماندار شهرستان کنگان امروز پس از چند پروژه افتتاحی و آغاز عملیات اجرایی در شهر کنگان و بنک، راهی سیراف شد.

بازدید از اسکله و پیگیری گمرک و احداث اسکله جدید در سیراف از جمله برنامه های استاندار بوشهر در سیراف بود.

کلنگ زنی پروژه مجموعه سالن ورزشی بانوان توسط پتروشمی زاگرس نیز از دیگر برنامه هایی بود که با حضور استاندار بوشهر، فرماندار شهرستان کنگان و مسئولین سیرافی انجام شد.

بازدید از پروژه آب شرین کن سیراف- جم نیز دیگر پروژه ای بود که استاندار از روند

امام جمعه بندر سیراف در خصوص گمرک سیراف بیان کرد: یکی از خواسته بحق مردم احیاء گمرک است. از سالی که وارد سیراف شدم این مساله را دنبال کردم( به همراه سایر مسئولین زحمت کش سیرافی) و الحمدالله با همکاری مجموعه شهرستان و شهر سیراف و نمایندگان عزیز و استاندار، کار خوب پیش رفته است. جا دارد از همه عزیزانی که در این راه همراهی و کمک کردند تقدیر و تشکر کنم .

حجت الاسلام محمد صادق عاشوری گفت: در این مساله با مهندس گراوند استانداز محترم صحبت کردم که ایشان در موضوع گمرک سیراف بیان کردن الحمدلله کار گمرک سیراف به اتمام رسیده و مقدمات  ان باید در سیراف فراهم شود که  از آن جمله‌ساختمان و انبار گمرک و ان شاءالله با احداث اسکله جدید که در هفته دولت کلنگ زنی میشود، ان شاءالله بزودی شاهد احداث گمرک سیراف باشیم.

 

گفتنی است اسکله جدید سیراف که به مناقصه هم رفته است در هفته دولت کلنگ زنی میشود این پروژه از طرف پالایشکاه فجر جم احداث میشود که با پیگیریهای فرماندار شهرستان، امام جمعه بندر سیراف، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار سیراف به ثمر نشسته است.

 

 

.

.

.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن