بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 7:18 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 48658
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 17 تیر 97 3:42 ب.ظ

امام جمعه کنگان:

مسئولان صنعت صدای جوانان کنگانی را بشنوند

ثلاث- امام جمعه کنگان گفت: مسئولان صنعت صدای جوانان کنگانی را بشنوند.

امام جمعه کنگان :

حفظ و تحکیم وحدت و همگرایی راه گذر از گردنه مشکلات است / مسئولان صنعت صدای جوانان کنگانی را بشنوند / نامه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به ریاست محترم جمهوری نمادی از صفا و همدلی مسئولان نظام است / آمریکایی ها بدانند اگر نفت ما صادر نشود ، نفت هیچ کشوری در حوزه خلیج فارس صادر نخواهد شد / مسئولان برای حل مشکلات مردم اقدامی جهادی و کاری انقلابی کنند / دولت به تنهایی قادر به حل مشکلات کشور نیست*

—-

به گزارش ثلاث ، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با اشاره به مسائل و مشکلات اخیر کشور افزود: امروز راه برون رفت از مشکلات کشور روحیه و کار جهادی و انقلابی و صبر و خویشتن داری است.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از جابازان و ایثارگران و خانواده معظم شهدا یادآور شد: همانگونه که معظم له فرمودند تلاش دشمن ایجاد شکاف بین مردم و نظام اسلامی است و هوشیاری و بصیرت می تواند به خنثی شدن توطئه دشمنان کمک کند.

خطیب جمعه گفت: رهبری فرزانه انقلاب با دعوت مردم و مسئولان به هوشیاری ، ایستادگی در برابر دشمن ، تدبیر برای انسجام ملی و دوری از اشرافیگری ، صبر و تقوا را لازمه بی اثر شدن توطئه های دشمن ذکر کردند.

محمودی تاکید کرد: هدف دشمنان از فشارهای اقتصادی به ستوه آمدن مردم است که به حول و قوه الهی روز به روز پیوند ملت با نظام مستحکم تر از گذشته خواهد شد.

وی در بخش دیگر با تسلیت شهادت رییس مذهب تشیع امام جعفر صادق (علیه السلام) و تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه مراسم عزاداری و پیاده روی دلدادگان آل الله بیان کرد: امام صادق (علیه السلام) با وجود بستر مناسب فکری و فرهنگی و آمادگی جو غالب جامعه که در تداوم حرکت عظیم علمی و فرهنگی حضرت باقرالعلوم بود ، دانشگاه بزرگ جعفری را تأسیس و نقشی بی بدیل در اوج گیری فرهنگ و تمدن اسلامی و مذهب تشیع داشته است.

امام جمعه کنگان به مسئله اعتراضات و تلاش دشمن برای بهره وری و مصادره به نفع عنوان کرد: هیچ مدیر و مسئولی نباید منکر مشکلات مردم در حوزه های مختلف از جمله مشکلات معیشتی و گرانی و مشکل آب و مانند آن باشد اما در عین حال مردم عزیز ما نیز باید مراقب باشند دشمن خیرخواه ملت نیست و اجازه ندهند صدای مردم از بوق های تبلیغاتی دشمن شنیده شود.

محمودی خطاب به مسئولان گفت: مسئولان صدای مردم را بشنوند و برای رفع و یا حداقل کاهش آلام مردم و رفع مشکلات اقدامی جدی و عاجل انجام دهند.

وی یادآور شد: البته حل مشکلات تنها توسط یک قوه امکان پذیر نیست و همه قوا با همراهی و همکاری مردم می توانند مشکلات را حل کنند.

امام جمعه در ادامه با تاکید بر این مطلب که آمریکایی ها و دست نشانده هایش یعنی منافقین و آل سعود هرگز خیرخواه مردم نیستند و آنها بدنبال ایجاد ناامنی در کشوراند اظهار داشت: مردم ما باید بدانند در سایه شوم ناآرامی و اغتشاش کسب و کار و بازار تعطیل و بازاریان و کسبه اولین قربانیان این ناامنی خواهند بود که سرمایه شان را از دست خواهند داد.

محمودی خاطر نشان ساخت: همه باید بدانند اکنون مان مناسبی برای یقه گیری و تسویه حساب سیاسی نیست و امروز زمان مجاهدت برای حل مشکلات کشور است و به کوری چشم دشمنان تمام نیروهای نظام با هم همدل اند که نامه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به ریاست محترم جمهوری نمادی از این صفا و همدلی است.

وی در ادامه با تبریک موفقیت فرزندان ملت در قرارگاه خاتم و افتتاح طرح ملی ستاره خلیج فارس به تهدیدات دشمن در خصوص ایجاد مانع و جلوگیری از صدور نفت ایران اشاره و تاکید کرد: دشمنان بدانند اگر نفت ما صادر نشود ، نفت هیچ کشوری در حوزه خلیج فارس صادر نخواهد شد.

خطیب جمعه بار دیگر به موضوع تعدیل نیروهای بومی در فاز ۱۹ اشاره و با گلایه مندی از بلاتکلیفی تعدادی از نیروهای بومی تعدیل شده خطاب به مسئولان صنعت گفت: مسئولان صنعت صدای جوانان این منطقه را بشنوند و برای حل مشکلات آنها چاره اندیشی اساسی و بنیادی کنند.

محمودی در پایان با اشاره به برگزاری محفل شبی با شهدا در شهر بنک با حضور آیت الله حسینی بوشهری از دست اندرکاران برگزاری این مراسم فاخر تجلیل کرد./ ابوذر حسین پور کنگان

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن