بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 49563
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 21 مرداد 97 3:09 ب.ظ

افتخار آفرینی بانوان کاروان پتروشیمی جم در پنجمین دوره المپیاد سراسری

ثلاث- کاروان ورزشی بانوان زیر ۲۶ سال پتروشیمی جم در پنجمین دوره المپیاد سراسری فرهنگی ورزشی صنعت پتروشیمی به میزبانی تبریز، موفق به کسب ۱۴ مدال رنگارنگ شدند و افتخاری دیگر برای پتروشیمی جم رقم زدند.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، با حضور ٣٣ نماینده در پنجمین دوره المپیاد سراسری فرهنگی، ورزشی صنعت پتروشیمی، به میزبانی پتروشیمی تبریز در شهر تبریز برگزار شد که در نهایت با کسب مقام سوم تیمی در رشته آمادگی جسمانی و ١۴ مدال انفرادی رنگارنگ شامل ۴ مدال طلا، ۲ نقره و ۸ برنز به کار خود پایان داد و به افتخاری دیگر در صنعت پتروشیمی نائل شد.
بانوان پتروشیمی جم، در رشته های آمادگی جسمانی(۱۲نفر) و شنا (۱۰نفر) و از تیم های شهرک پردیس  ۱۰ نفر در رشته های والیبال(۳نفر) تنیس روی میز(۲نفر) بدمینتون(۲نفر) شطرنج(۲نفر) و بسکتبال(۱نفر)  به این دوره از مسابقات اعزام شدند.
نتیجه سه روز رقابت پیاپی در رشته آمادگی جسمانی در بخش تیمی، تیم پتروشیمی جم، بر روی سکوی سوم مسابقات ایستاد و همچنین در بخش انفرادی موفق به کسب یک مدال نقره توسط پریا رضوان و ۵ مدال برنز توسط فاطمه ابراهیم زاده، فاطمه مشرفی، فائزه قیامی خبازان، مهیا صباغیان و نازنین بابایی شدند.
سایر نفرات تیم آمادگی جسمانی را صدف ایزدی، مهدیه فولادوند، لعیا زارعی و نگار حسینی به مربیگری روشن زنده بودی و سرپرستی زهره برجویی زاده تشکیل می دادند.
بر اساس این گزارش، در رشته شنا، دختران ورزشکار پتروشیمی جم با درخشش خود در رده های سنی مختلف، صاحب ۴ مدال طلا، یک نقره و دو مدال برنز شدند .در این رشته پریسا آرین فر در ماده های ۱۰۰ متر پروانه و کرال سینه صاحب دو مدال طلا، یاسمن نیک اختر در ماده های ۵۰ متر پروانه و کرال پشت صاحب دو مدال طلا، یکتا درج در ماده ۵۰ متر شنا پروانه صاحب گردن آویز نقره و پردیس کارگر در ماده های ۵۰ متر پروانه و کرال سینه صاحب دو مدال برنز را کسب کردند.
 سایر نفرات تیم شنا را صبا ریحانی، زهرا حمیدی آرانی، مهشید بهمنی و ساینا حمیدزاده به مربیگری مریم خندانی و سرپرستی فاطمه السادات هاشمی تشکیل می دادند.
در رشته بسکتبال آیناز حسین پور موفق به کسب مدال برنز شد.
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن