بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 49725
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 4 شهریور 97 3:00 ب.ظ

افتتاح سالن امدادی و ورزشی هلال احمر کنگان با حضور استاندار

استاندار بوشهر در سفر استانی خود به شهرستان کنگان در هفته دولت سالن امدادی، فرهنگی و ورزشی هلال احمر در این شهرستان را افتتاح کرد.

به گزارش ثلاث عبدالکریم گراوند ظهر یکشنبه در حاشیه این مراسم افتتاح گفت: در هفته دولت پروژه‌های متعددی در استان بوشهر به بهره‌برداری خواهد رسید که شایسته است مسئولین در این راستا به بهترین شکل به مردم اطلاع رسانی کنند.

وی افزود: امیدواریم با افتتاح این سالن ورزشی، امدادی گام مثبتی در راستای جذب جوانان به هلال احمر و خدمات رسانی بهتر به مردم در شرایط اضطرار برداشته باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز در مراسم افتتاح سالن امدادی، فرهنگی و ورزشی هلال احمر شهرستان کنگان گفت: برنامه‌های مدونی برای فعالیت های فرهنگی در دستور کار داریم تا جوانان را به مجموعه جذب کنیم و از ظرفیت این قشر پویای جامعه بهره بگیریم.

حسین درویشی با اشاره به بهره‌برداری از سالن امدادی هلال احمر شهرستان کنگان گفت: این سالن علاوه بر استفاده های فرهنگی و ورزشی برای اسکان اضطراری در مواقع بروز حوادث استفاده می‌شود.

وی ابراز داشت: این سالن با زیربنای یک هزار و ۴۰۰ متر و با اعتبار یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در سال ۹۲ کلنگ زنی شد که پنجاه درصد از اعتبارات آن استانی و پنجاه درصد از اعتبارات ملی بوده است.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن