بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 49726
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 4 شهریور 97 3:02 ب.ظ

با حضور استاندار بوشهر؛

افتتاح شبکه گازرسانی به هفت شهرک جدید کنگان

در آئینی با حضور استاندار بوشهر و دیگر مسئولان، شبکه گازرسانی به هفت شهرک جدید کنگان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار بوشهر ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح شبکه گازرسانی به هفت شهرک مسکونی در بندر کنگان گفت: خوشبختانه امروز شبکه گازرسانی و ایستگاه تقلیل فشار گاز در کنگان به بهره برداری خواهد رسید و مردم این منطقه از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

عبدالکریم گراوند افزود: این پروژه های ارزشمند باعث می شود که درصد بهره مندی مردم منطقه از این نعمت خدادادی در شهرستان کنگان و استان بوشهر به عدد صد نزدیک شده و مطمئنا رضایت مردم را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل گاز استان بوشهر در مراسم افتتاح ایستگاه تقلیل فشار و گازرسانی به شهرک های جدیدالتاسیس شهر کنگان گفت: در ابتدای فعالیت دولت یازدهم درصد بهره مندی مردم از نعمت گاز در شهرهای استان بوشهر ۷۸ درصد و در روستاها ۴۸ درصد بود که امروز با تلاش و حمایت مجموعه دولت، درصد بهره مندی مردم در شهرهای استان بوشهر به ۹۹ درصد و در بخش روستایی به ۹۵ درصد رسیده است که تا پایان سال جاری به ۹۶ درصد خواهد رسید.

مسلم رحمانی گفت: با بهره برداری از این شبکه گازرسانی و ایستگاه تقلیل فشار در شهرستان کنگان ساکنان هفت شهرک مسکونی گاز دار خواهند شد.

وی افزود: با افتتاح این شبکه گازرسانی به طول ۴۲ کیلومتر و با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان؛ بالغ بر یک هزار انشعاب برای بیش از ۷۰۰ خانوار تامین خواهد شد.

وی گفت: همزمان با افتتاح این پروژه، شهرک صنعتی کنگان نیز با دو هزار و ۵۰۰ متر شبکه گازکشی و اعتبار یک میلیارد تومان گاز دار خواهد شد.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن