بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 49766
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 8 شهریور 97 10:02 ب.ظ

شهردار سیراف مطرح کرد :

حمایت کامل از سرمایه گذاران حوزه گردشگری در بندر سیراف

غلامحسین حیدری گفت: نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری گردشگری شهر گردشگر در مجموعه نمایشگاهی ایران مال با حضور شهرداری سیراف در تهران به پایان رسید.

     * گزارش تصویری مرتبط 

به گزارش ثلاث ؛ نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری گردشگری شهر گردشگر در مجموعه نمایشگاهی ایران مال در تهران به پایان رسید.
شهردار بندر سیراف در گفتگو با خبرنگار ثلاث در خصوص این نمایشگاه گفت : این نمایشگاه از چهارم تا هفتم شهریور ماه در مجموعه نمایشگاهی ایران مال برگزار شد که حضور شهرداری و شورای اسلامی شهر سیراف از استان بوشهر در این نمایشگاه و ارائه ظرفیت های گردشگری و فرصت های سرمایه گذرای این بندر تاریخی در استان بوشهر برای علاقه مندان حضور تمامی شرکت های فعال در حوزه گردشگری از نکات بارز در این نمایشگاه بود.

غلامحسین حیدری گفت: با توجه به فرصت محدودی که برای حضور در نمایشگاه داشتیم با استفاده از امکانات موجود ظرفیت گردشگری سیراف را به بهترین شکل در معرض دید عموم سرمایه گذاران کشوری گذاشتیم.

وی افزود: برای حضور سرمایه گذار در حوزه گردشگری در بندر باستانی سیراف آمادگی کاملی داریم و صفر تا صد کار را پا به پای سرمایه گذار همکاری خواهیم کرد.

وی گفت: فرصت سرمایه گذاری در زمینه ساخت هتل، گردشگری دریایی، موج شکن و … برای تمام مردم کشور در سیراف فراهم است و شهرداری سیراف نیز آمادگی کاملی برای حضور سرمایه گذاران حوزه گردشگری دارد.

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن