بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 49834
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 11 شهریور 97 2:05 ق.ظ

فرماندار شهرستان کنگان در گفتگو با ثلاث مطرح کرد:

افتتاح و کلنگ زنی ۶ زمین چمن در شهرستان کنگان با اعتبار ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان

اختصاصی ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان گفت: ۵ زمین چمن کوچک و بزرگ در سطح شهرستان کنگان با اعتبار ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی شد؛ زمین چمن ششم نیز تا قبل از پایان شهریور ماه افتتاح خواهد شد.

ثلاث؛ به نقل از پرتال خبری فرمانداری شهرستان کنگان، به مناسبت ولادت حضرت امام موسی کاظم (ع) با حضور فتح اله نوروزی فرماندار شهرستان کنگان، معاونین فرماندار ، بخشدار مرکزی و مسئولین شهرستانی و محلی زمین چمن مصنوعی روستای پرک افتتاح شد.

فتح اله نوروزی فرماندار کنگان ضمن تبریک ولادت حضرت امام موسی کاظم (ع) گفت: امسال مبلغ ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای توسعه روستایی و توسعه ورزش در روستای پرک در نظر گرفته شده است.
وی افزود: عملیات اجرایی زمین چمن بزرگ و مصنوعی روستای پرک در هفته دولت آغاز گردید و انشاءالله در دهه فجر ( امیدواریم) به مرحله افتتاح برسد.

 

فرماندار شهرستان کنگان در خصوص زمین های چمن شهرستان کنگان به خبرنگار ثلاث گفت: از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان با مبلغ حدود ۲۵۰ میلیون تومان، زمین( کوچک) چمن مصنوعی در روستای پرک را افتتاح کردیم.

فتح الله نوروزی اظهار داشت: افتتاح این زمین چمن با حضور حداکثری مردم انجام شد که این موضوع نشان از رضایتمندی مردم عزیز و شایسته این روستا است.

وی ادامه داد: ما در هفته دولت امسال ۵ زمین چمن ( بزرگ و کوچک ) را افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی داشتیم. یک زمین کوچک چمن مصنوعی نیز در همی ماه در روستای لاور گل افتتاح خواهد شد که مجموعه ۶ زمین خواهد بود.

فرماندار شهرستان کنگان اظهار داشت: یک زمین بزرگ چمن را افتتاح، یک زمین بزرگ چمن را کلنگ زنی کردیم، سه زمین کوچک چمن نیز افتتاح کردیم و یک زمین چمن کوچک چمن نیز طی همین ماه در روستای لاور گل افتتاح خواهیم کرد تا در مجموع تعداد زمین های چمن ما( افتتاحی و کلینگ زنی) در شهریور ماه به ۶ برسد.

نوروزی عنوان کرد: در مجموع ارزش ریالی زمین چمن هایی( بزرگ و کوچک ) که طی شهریور ماه در شهرستان کنگان افتتاح یا کلنگ زنی شد،  ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می باشد.

 

 

عکس: رضا زیارتی

 

 

 

 

.

.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن