بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 50102
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 22 شهریور 97 10:29 ب.ظ

پیشکسوت فوتبال ابوذر کنگان در گفتگو با ثلاث:

کنگان، منطقه ای با پتانسیل فوق العاده برای تیم داری در سطح کلان است

اختصاصی ثلاث- پیشکسوت فوتبال ابوذر کنگان گفت: آیتم های مرتبط با فوتبال کنگان مانند زمین چمن، وجود استعدادهای ناب فوتبالی، حضور صنعت، تیم پایه، خوابگاه، و غیره در این شهرستان به شکل یکجا وجود دارد که این موضوع می تواند ما را به تیم داری در سطح کلان امیدوار کند.

مهدی بهرامی یکی از پیشکسوتان تیم فوتبال ابوذر کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: حدود یک دهه قبل، تیم ابوذر کنگان به عنوان یک تیم قدرتمند، موفق شده بود تا در سطح بالا و کشوری به رقابت با تیم های دیگر بپردازد. ابوذر کنگان با اتکا به بازیکنانی که عمدتا از استان بوشهر بودند، بازی های خوب و تماشاگرپسندی را در آن برهه از زمان ارائه می داد.

انصراف تیم ابوذر( یک دهه پیش)، باعث خوابیدن فوتبال کنگان شد

وی اذعان داشت: متاسفانه به دلیل مشکلات عدیده مالی که در آن برهه، گریبان گیر تیم شد، مدیران این تیم بناچار تصمیم به انصراف از ادامه رقابت ها را گرفتند.

پیشکسوت تیم فوتبال ابوذر کنگان ادامه داد: انصراف تیم ابوذر باعث خوابیدن فوتبال کنگان ( در سطح کشور ) شد. جوانان با استعدادی که می توانستند برای منطقه خود مثمر ثمر باشند، استعدادهایشان هدر رفت یا اینکه بعضا ترجیح دادند در تیم های دیگر فوتبال بازی کنند و خیلی ها نیز فوتبال را کلا رها کردند.

منطقه ما، آیتم های مربوط با تیم داری در سطح کلان را دارد/ صنایع منطقه باید به ما کمک کنند

بهرامی گفت: منطقه ما شرایط بسیار خوبی دارد؛ زیرساخت های مرتبط با فوتبال کنگان مانند زمین چمن، خوابگاه، رستوران و غیره، در اینجا وجود دارد؛ وجود شرکت های متعدد صنعتی در منطقه نیز عامل دیگر خاص و ممتاز بودن منطقه است؛ استعدادهایی که در بافت قدیمی کنگان وجود دارند و مهاجرینی که از جای جای کشور ساکن این شهر شده اند، مورد دیگری از پتانسیل کنگان است؛ چنانچه سرمایه گذاری مناسبی نیز روی تیم های پایه شود، در کنار موارد و امتیازات منطقه که در بالا به آن اشاره شد، این امکان را به ما می دهد، در آینده حرف های زیادی برای گفتن (در سطح بالای فوتبال) داشته باشیم.

شهرهای صنعتی در سطح اول فوتبال ایران تیم داری می کنند

وی تصریح کرد: با یک نگاه اجمالی به تیم های لیگ یک و لیگ برتر متوجه می شویم، شهرهایی دارای تیم در سطح اول فوتبال ایران می باشند که صنعتی هستند.

پیشکسوت تیم فوتبال ابوذر کنگان تاکید کرد: چنانچه بخواهید در سطح اول فوتبال کشور مدعی باشیم، باید پول کافی در اختیار باشد که در حال حاضر فقط شهرهای صنعتی توان این کار و رقابت در سطح اول فوتبال را دارند؛ فولاد، سپاهان، ذوب آهن، مس کرمان، نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان، پارس جنوبی جم، سایپا، پیکان و غیره، نمونه تیم شهرهای صنعتی هستند.

بهرامی اظهار داشت: ما نیز در کنار صنایع بزرگ کشور قرار داریم و هم اینکه به حمدلله مسئولین شهرستان و پیشکسوتان تیم ابوذر با همدیگر هماهنگ و پای کار هستند؛ این موضوع می تواند در شکل گیری یک تیم قدرتمند از کنگان در سطح کشور بسیار موثر باشد.

تیم ابوذر می تواند نام کنگان را در سطح کشور اعتلا بخشد

وی در ادامه گفتگو با ثلاث، تاکید کرد: شکل گیری تیم ابوذر بنام کنگان است و انشاءالله با حمایت های همه جانبه مردم و مسئولین، بتواند نام بزرگ کنگان را در سطح کشور اعتلا بخشد.

امیدوارم بتوانیم در حوزه بانوان نیز تیم داری کنیم

پیشکسوت تیم فوتبال ابوذر کنگان اظهار امیدواری کرد: بسیار امیدواریم که بتوانیم در حوزه تیم های بانوانِ ابوذر نیز فعال شویم زیرا رقابت تیم های بانوان در سطح کشور از فشردگی کمتری برخوردار است و لذا امکان پیشرفت بسیار بیشتر است.

فوتبال مقوله ای فرهنگی اجتماعی با تاثیرگذاری بالا است

بهرامی در پایان عنوان کرد: ما میلیاردها تومان پول هزینه می کنیم که بتوانیم شادی را به جامعه تزریق کنیم، اعتیاد را ریشه کن کنیم؛ سلامتی مردم و جوانان را تامین کنیم؛ حال آنکه همه این موارد را می توان در در ورزش، به خصوص فوتبال و کنگان که مردمانش فوتبالی هستند، با هزینه های خیلی کم، با اثرات بسیار بالا و مثبت در جامعه ایجاد کرد.

——

خبرنگار: مصطفی صفایی

 

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. حمید says:

    درود بر ابوذر کنگان
    به امید موفقیت باشگاه ابوذر و نام‌ زیبای کنگان

  2. وبگرد says:

    با سلام
    تیم ابوذر قبل از اینکه از نظر فنی و مسائل مالی به مشکل بخورد،از نظر اخلاقی و وجدانی به مشکل خورد و تا به جایی ادامه پیدا کرد که تیم ازهم پاشید.
    آقای مهدی بهرامی عزیز،شما و سه چهار نفر دیگر از بهرامی ها کمترین حضور در تیم و تمرینات گروهی را داشتید اما درهر شرایطی بصورت ثابت در ترکیب بودید،دوستان دیگری هم با همین وضعیت در تیم بازی میکردند یعنی بیرون از تمرین و مسائل فنی تعیین کننده ترکیب تیم بود.همین عامل باعث شکست تیم شد.چهار بازیکن از یک خانواده دوتا بازیکن از فیروزآباد دوتا از بوشهر و دو تای دیگه….لاین ثابت تیم بودن .

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن