بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 50150
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 28 شهریور 97 12:34 ب.ظ

با مصوبه وزارت بهداشت؛

بیمارستان کنگان از ۹۶ تخت به ۱۹۲ تخت ارتقا یافت

ثلاث- با مصوبه وزارت بهداشت، پروانه بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان از ۹۶ تخت به ۱۹۲ تخت ارتقا یافت.

 

 

به گزارش ثلاث، دکتر حسن حیدری در گفتگو با روابط عمومی بیمارستان کنگان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدت تاسوعا و عاشورای حسینی، خبر داد: بر اساس اعلام وزارتخانه و دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، پروانه جدید بیمارستان کنگان از این پس با مصوبه وزارت بهداشت و درمان به بیمارستان ۱۹۲ تخت خوابی ارتقا یافت.

وی ادامه داد: در چند سال گذشته بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان با محوریت طرح تحول نظام سلامت، توسعه زیادی را در بخش های مختلف به خود دیده است که با پیگیری های شبانه روزی مسئولین بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی استان رخ داد.

رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان گفت: مجموعه این اتفاقات مثبت موجب شد تا موفق به تامین ملاک ها و استاندارهای وزارت بهداشت شویم و نهایتا مجوز ۱۹۲ تخت خواب صادر شود. بر همین اساس چارت تشکیلاتی بیمارستان کنگان نیز تغییر کرد.

دکتر حیدری اظهار داشت: این اتفاق ما حصل تلاش تمام مجموعه بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان، وزارت نفت( مسئولین سازمان منطقه ویژه پارس)، مسئولین سابق و کنونی شهرستان و در راس آن فرمانداری محترم، نمایندگان سابق و کنونی مجلس( از حوزه جنوب استان بوشهر)، می باشد و لذا همه این بزرگواران در ارتقا این مرکز درمانی سهیم هستند و از همه این بزرگواران کمال تشکر را دارم.

وی عنوان کرد: انتظار می رود نگاه مجموعه شهرستان کنگان، نماینده محترم مردم جنوب استان بوشهر و وزارت نفت( به واسطه استقرار بزرگ ترین صنایع نفت و گاز کشور در کنگان و پیرامون آن) به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان به عنوان متولی درمان و به عبارتی قطب درمان در جنوب استان به شکل ویژه باشد و موضوع درمان را در اولیت برنامه ها و پروژه ها ببینند. بیمارستان و مقوله درمان موضوعیست که ممکن است انسان از بدو تولد تا زمان مرگ نیز به ان نیازمند شود.

—-

گفتنی است این مهم، چارت نیروی انسانی، تجهیزات بیمارستان کنگان و اعتبار بخشی به این مرکز درمانی را افزایش خواهد داد.

به زودی در خبری جداگانه، دلایل این اتفاق مهم برای بیمارستان امام خمینی کنگان بررسی خواهد شد. واضح است، در کنار توسعه چشمگیر بیمارستان کنگان که از سال ۹۳ و همزمان با اجرای طرح بزرگ و تاریخی تحول نظام سلامت اتفاق افتاد، لازم است که نیازمندی های اساسی این مرکز درمانی در تمام زمینه ها به درستی شناسایی و با رعایت اولویت بندی به دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و وزارت بهداشت و درمان انعکاس داده شود تا انشاءالله مشکلات موجود نیز با همان همت سابق تا حد ممکن حل و رفع شود.

در این خصوص به زودی با دکتر حسن حیدری رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفتگو خواهیم کرد.

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. شهروند says:

    سلام
    ……………………………….. چرا این همه سایت ثلاث سنگش به سینه میزنه

    .
    .
    .
    ثلاث: کاربرگرامی. بخشی از نظر شما ویرایش شد. امنیت و سلامت دو مقوله مهمی است که اسلام به آن تاکید فراوان کرده است. بیمارستان امام خمینی کنگان تنها بیمارستان جنوب استان بوشهر است که باید با حمایت همه مردم تقویت شود زیرا اولین جایی که در موقع بیماری می تواند به داد مردم برسد بیمارستان کنگان است و لذا باید دست به دست هم دهیم تا این بیمارستان توسعه بیشتری پیدا کند مانند ام آر آی. سی تی اسکن. اورزانس جدید . ان آی سی یو. متخصص عفونی. اتاق جراحی مغز. جذب جراح مغز. طب اورژانس. اینها خدمات خوبی است که ارائه شده.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن