بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 50221
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 31 شهریور 97 0:09 ق.ظ

با حکم نماینده مردم جنوب استان بوشهر؛

علی محمد پور به عنوان مسئول دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم جنوب استان در شهرستان کنگان منصوب شد

ثلاث- با حکم نماینده مردم جنوب استان بوشهر، علی محمد پور به عنوان مسئول دفتر ارتباطات مردمی وی در شهرستان کنگان منصوب شد.

به گزارش ثلاث، علی محمد پور به عنوان مسئول دفتر ارتباطات مردمی وی در شهرستان کنگان در این خصوص گفت: به اطلاع مردم خوب و فهیم شهرستان کنگان می رساند ، در راستای حکم صادره توسط سرکار خانم دکتر الماسی نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای دیر ، کنگان ، جم و عسلویه ، و انتصاب بنده بعنوان مسئول دفتر ارتباطات مردمی ایشان در شهرستان  کنگان ، اینجانب ضمن تشکر، آمادگی کامل خود را در راه خدمت صادقانه به همشهریان محترم شهرستان اعلام داشته و همراهی و تعامل با ائمه جمعه و فرماندار محترم و مدیران شهرستان  و بهره مندی از نظرات و تجربیات کلیه کارشناسان و صاحب نظران ، بخصوص شوراهای اسلامی و معتمدان محلی و نخبگان در راستای رفع مشکلات و  نگرانی‌های شهروندان شریف و استفاده از ظرفیت های بالقوه و همکاری همه اقشار جامعه اعلام می دارم .

وی افزود: چنانچه مردم شریف شهرستان در هر زمینه ای مشکلات و مسائل قابل طرح و پیگیری داشته باشند، دفتر خانم دکتر الماسی نماینده محترم ، همه روزه آماده خدمت و رفع معضلات و همراهی و تعامل خواهد بود. امید است مردم محترم شهرستان کنگان محبت خویش را به بنده دریغ نفرمایند.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن