بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 50245
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 1 مهر 97 6:01 ب.ظ

فرماندار شهرستان کنگان:

تنوع و کیفیت خدمات درمانی مهمترین درخواست ما از درمانگاه شبانه روزی نیکان در کنگان می باشد

ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان گفت: تنوع و کیفیت خدمات درمانی مهمترین درخواست ما از درمانگاه شبانه روزی نیکان در کنگان می باشد؛ ضمن اینکه ما به عنوان دولت از تمامی سرمایه گذاران نظیر درمانگاه نیکان حمایت خواهیم کرد.

 

مهندس فتح الله نوروزی در خصوص راه اندازی نخستین درمانگاه شبانه روزی و خصوصی بنام ” نیکان” در کنگان به خبرنگار ثلاث گفت: در ابتدا جا دارد از عوامل این کار تشکر کنم که کنگان را برای سرمایه گذاری خود انتخاب کرده اند.

وی گفت: ما به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان کنگان همواره اعلام کرده ایم که این شهرستان به لحاظ موقعیت جغرافیایی ( واقع شدن در شاهراه سه استان)، شرایطی استثنایی برای ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاری در بخش های مختلف در اختیار دارد.  در این خصوص طبق وعده و شعاری که داده ایم قطعا از سرمایه گذار حمایت خواهیم کرد.

نوروزی یاداور شد: در مراسم افتتاح درمانگاه نیکان کنگان نیز شرکت کردیم.  فضای داخلی و تجهیزات خوبی را در اختیار دارند. تاکید ما به این دوستان و جاهای دیگر این است که از وجود پزشکان خوب و همچنین تجهیزات به روز استفاده شود که مردم بتوانند با اطمینان وارد مجموعه شده و خدمات با کیفیت دریافت کنند؛ این امر رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت و لذا برای ما مهمترین اصل همین موضوع است.

وی ادامه داد: نگاه ما این است که درمانگاه نیکان کنگان انشاءالله بتواند تنوع خدمات در حوزه سلامت را داشته باشد و این یکی از اهداف ما در دولت نیز می باشد.

فرماندار کنگان عنوان کرد: حضور بخش خصوصی در حوزه سلامت می تواند یک رقابت خوبی را ایجاد کند ضمن اینکه درمانگاه ها می توانند بر اساس همین رقابت، پزشکان متخصص و حتی فوق تخصص خوبی را در مجموعه خود جذب کنند و اینگونه تنوع خدمات درمانی در شهرستان ایجاد خواهد شد.

 

درمانگاه خصوصی و شبانه روزی نیکان می تواند حجم مراجعین به بیمارستان کنگان را کاهش دهد

نوروزی گفت: درمانگاه ها می توانند تا حدودی، حجم مراجعین به بیمارستان را کاهش دهند و فشار را از روی آن بردارند؛ از اینرو بسیار امیدواریم که درمانگاه نیکان نیز بتواند این نقش موثر را به خوبی ایفا کند.

وی تصریح کرد: تاکید ما برای درمانگاه نیکان نیز همین بوده که انشاءالله با جذب پزشکان متخصص خوب و مستقر کردن تجهیزات به روز، گام موثری در حوزه درمان شهرستان کنگان و حتی منطقه بردارد.

فرماندار کنگان در ادامه گفتگو با خبرنگار ثلاث، اضافه کرد: در خصوص بحث ایجاد شلوغی و ترافیک نیز انشاءالله با قولی که داده شده هرچه سریعتر با تامین محل پارکینگ و پارکبان، این مسئله نیز حل خواهد شد.

نوروزی اظهار داشت: روی هم رفته ما از این سرمایه گذاری( درمانگاه نیکان کنگان) حمایت می کنیم و انشاءالله در آینده نزدیک شاهد افزایش کمی و کیفی و تنوع خدمات آن نیز برای شهروندان باشیم.

 

درمانگاه نیکان کنگان به عنوان نخستین درمانگاه شبانه روزی خصوصی در جنوب استان بوشهر می باشد که در چهار طبقه با زیربنای ۱۳۰۰ متر مربع زیر بنا در خیابان ابوذر( بندر کنگان) واقع شده است.

—-

خبرنگار: مصطفی صفایی

اخبار مرتبط

نظرات

  1. سعيد says:

    چرا هیچ خبری در مورد قحطی بنزین در کنگان ندارید ؟

  2. حمید says:

    یا قول
    یا دکتر فوق تخصص و متخصص با تجربه
    ایشالا بیان و فرار نکنند.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن