بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 50445
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 16 مهر 97 4:39 ب.ظ

امنیت و سلامت در توسعه همه‌جانبه کشور نقش بسیار مهمی دارد

ثلاث- رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: امنیت و سلامت در توسعه همه‌جانبه کشور نقش بسیار مهمی دارد.

به گزارش ثلاث و به نقل از  روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، دکتر حسن حیدری در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان کنگان افزود: احساس امنیت مقوله بسیار مهمی است که خوشبختانه با درایت نیروهای مقتدر انتظامی، شاهد آن هستیم.
وی ضمن تشکر از فرمانده انتظامی شهرستان کنگان در برقراری امنیت و نظم مثال‌زدنی در سطح شهرستان، عنوان داشت: نیروی انتظامی بااقتداری که همواره از خود نشان داده است، در صف مقدم اهداف عالیه نظام، ایثارگری می‌کند.
دکتر حیدری عنوان کرد: نیروی انتظامی در خدمت مردم در کنار مردم و پشتیبان مردم است و مردم نیز به این نیرو افتخار می‌کنند.
وی اظهار داشت: آرامش امروز مردم ما در گرو چشمان بیدار پلیس است و ما معتقد هستیم، نیروهای فداکار پلیس در اقتدار ملی ما سهم بخصوصی دارند.
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان خاطرنشان کرد: قطعاً اگر نیروی انتظامی و پلیس در جامعه‌ای وجود نداشته باشد آن جامعه با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد، بنابراین قدردانی و عرض تبریک به شما و مجموعه نیروی انتظامی کاری بسیار کوچک در مقابل زحمات بسیارِ شما است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کنگان نیز در این نشست ضمن تشکر از حضور دلگرم‌کننده رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در دفتر انتظامی شهرستان به مناسبت هفته ناجا، گفت: تمام تلاش مجموعه نیروی انتظامی ایجاد فضایی آرام توأم با امنیت برای شهروندان است.
سرهنگ رهام رضایی افزود: خدمت به مردم در هر لباسی مقدس است؛ ما نیز به‌نوبه خود، تلاش شبانه‌روزی برای برپایی و ایجاد امنیتی پایدار در سطح شهرستان داریم.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کنگان عنوان کرد: رویکرد پلیس در برخورد با جرائم، پیشگیری اجتماعی از وقوع جرم است.
سرهنگ رضایی گفت: باوجود استقرار بزرگ‌ترین صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه و سرازیر شدن خرده‌فرهنگ‌ها از سراسر کشور به این شهرستان، به لحاظ آمار جرائم عمدی و خشن به نسبت خیلی از نقاط از شرایط آرام‌تری برخوردار هستیم.
وی با اشاره به اینکه اگر امنیت نباشد احساس آرامش نیز وجود ندارد، گفت: امنیت امروز ایران اسلامی حاصل اقدامات نیروهای انتظامی و نظامی و همچنین پشتوانه بزرگی بنام مردم است.

امنیت و سلامت نعمت بزرگی که در کشور وجود دارد
مدیر داخلی بیمارستان کنگان نیز در این نشست ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزشمند نیروی انتظامی در برقراری امنیت گفت: امنیت و سلامت نعمت بزرگی که در کشور وجود دارد.
مهندس محمود میر حاجی ضمن گرامی داشت این هفته، از زحمات شبانه‌روزی این قشر پرتلاش و نظامی قدردانی و افزود: نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های نظامی و امنیتی پیشروان تأمین امنیت در جامعه هستند.
مدیر داخلی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان عنوان کرد: در سوی دیگر، پیش‌قراولان عرصه بهداشت و درمان نیز وزارت مربوطه است که در سطح شهرستان‌ها این وظیفه بر عهده بیمارستان‌ها و شبکه‌های بهداشت و درمان می‌باشد.
وی تصریح کرد: واضح است که امنیت مثال‌زدنی امروز که در کشور حکم فرماست، ماحصل ایثارگری‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی برادران نظامی و انتظامی کشور است.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، رئیس، مدیر داخلی و امور عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان به مناسبت هفته ناجا با حضور در مقر فرماندهی انتظامی این شهرستان، ضمن گرامی داشت این هفته، از زحمات شبانه‌روزی این قشر پرتلاش و نظامی قدردانی کردند.
در این مراسم رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان به‌رسم قدردانی از زحمات نیروی انتظامی شهرستان کنگان، لوح سپاس تقدیم سرهنگ رضایی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کنگان کرد.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن