بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 50581
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 25 مهر 97 7:22 ق.ظ

به همت پتروشیمی جم و گروه جهادی بقیه الله (عج)

اردوی جهادی – پزشکی در عسلویه برگزار شد

ثلاث- ثلاث- به همت پتروشیمی جم و گروه جهادی بقیه الله (عج)، اردوی جهادی – پزشکی در عسلویه برگزار شد.

به گزارش ثلاث و به نقل از صدا و سیما ؛ به همت شرکت پتروشیمی جم و گروه جهادی – پزشکی بقیه الله (عج) تهران یک اردوی جهادی در شهرک خلیج فارس پتروشیمی جم واقع در شهرستان عسلویه برگزار شد.

رییس روابط عمومی پتروشیمی جم در گفتگو با صدا و سیما گفت: این اردوی جهادی – پزشکی با هدف خدمت به مناطق پیرامونی صنعت برگزار شده است.

مهندس حسین صفاری نوش آبادی افزود: در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی ، پتروشیمی جم با هماهنگی گروه جهادی اقدام به برگزاری

وی بیان کرد: با توجه هزینه های بالای دندانپزشکی این طرح بصورت رایگان و ویژه مددجویان نهادهای حمایتی شهرستان های جنوبی استان بوشهر است.

این مقام مسئول گفت: در فاز دوم از اجرای این طرح ها درمان بیماران بی بضاعت سرلوحه کار خواهد بود.

رییس روابط عمومی پتروشیمی جم افزود: اردوهای جهادی نیاز کشور است و این اقدام در راستای تحقق منویات رهبری معظم انقلاب است.

صفاری افزود: معتقدیم کارهای جهادی می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات کشور باشد و مجموعه پتروشیمی جم این کارها را با عنوان جهاد ادامه دارد اجرا و ادامه خواهد داد.

وی در پایان عنوان کرد: طبق برنامه قریب ۴۰۰ نفر از مددجویان نهادهای حمایتی از شهرستان های کنگان ، دیر ، جم وعسلویه که عمدتا دانش آموز اند از خدمات دندانپزشکی عمومی و تخصصی برخوردار خواهند شد.

مسئول روابط عمومی گروه جهادی بقیه الله (عج) نیز گفت: این اردوی جهادی به دعوت مجموعه پتروشیمی جم و مسئولان منطقه در شهرستان عسلویه به مدت ۴ روز و با نام حضرت رقیه سلام الله علیها در حال برگزاری است.

دکتر رضا معظمی گودرزی افزود: این موسسه یک مرکز جهادی – فرهنگی که پشتوانه مردمی دارد.

وی گفت: این طرح شامل پزشکی عمومی و بخش دهان و دندان در قالب دندانپزشکی عمومی و تخصصی است.

مسئول روابط عمومی گروه جهادی بقیه الله (عج)  اافزود: این طرح با ۸ یونیت ، و با حضور ۸ پزشک عمومی و متخصص ، ۵ دستیار و واحد سی اس آر تا پایان روز جمعه به مراجعین ارائه خدمت می کنند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن