بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 50600
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 26 مهر 97 9:59 ب.ظ

فرماندار شهرستان کنگان:

نگاه دولت به روستاها از منظر توانمندسازی و توسعه یافتگی است

ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان گفت: افتخار ما در دولت این می باشد که نگاهمان به روستاها از منظر توانمندسازی و توسعه یافتگی است.

 

 

فتح الله نوروزی فرماندار شهرستان کنگان در حاشیه اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای روستاهای شهرستان کنگان گفت: در ابتدا خداقوت میگویم خدمت تمامی شما عزیزانی که در برپایی این نمایشگاه نقش خود را به خوبی ایفا کردید.

وی همدلی، هماهنگی و هم افزایی میان مجموعه کارکنان و متولیان این کار را عامل موفقیت نمایشگاه دستاوردهای روستاهای بخش مرکزی کنگان دانست.

فرماندار شهرستان کنگان، حضور پر رنگ بانوان روستایی را در این نمایشگاه باعث غنای بیشتر این نمایشگاه ارزیابی کرد و افزود: افتخار ما در دولت این می باشد که نگاهمان به روستاها از منظر توانمندسازی و توسعه یافتگی است. در راستای تقویت این نگاه، تا سر حد توان ان شاءالله برنامه ریزی لازم را خواهیم داشت.

نوروزی ادامه داد: مهمترین هدف توسعه را توانمند سازی انسان ها می دانم که در دولت تدبیر و امید روی آن برنامه ریزی شده است.

وی عنوان کرد: اگر روستاها را کانون مولد هر جامعه بدانیم، قطعا توجه بیشتر به آن موجب تاثیرگذاری مثبت روستاها در حوزه شهرستان، استان و کشور خواهد شد.

فرماندار کنگان گفت: در راستای توامندسازی، باید مدیران روستایی را یکی از ارکان مهم و اساسی توسعه روستایی بدانیم.

نوروزی یادآور شد: انجام چند کار مهم در حوزه روستایی می تواند تاثیرات مثبت فراوانی داشته باشد. تدوین سند توسعه اشتغال، نشاط اجتماعی، استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های روستایی در بحث حوزه اقتصادی از جمله این موارد است که به طور قطع ما تحقق ان از تمام توانمان استفاده خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: از تمامی علاقه مندان که با حضور پر شور خود از نمایشگاه دستاورهای روستاهای بخش مرکزی کنگان دیدن کردند، تشکر میکنم؛ امیدوارم در آینده شاهد برگزاری نمایشگاهایی به مراتب بهتر، با کیفیت تر و قوی تر نیز باشیم.

 

عکس: رضا زیارتی

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن