بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 50622
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 27 مهر 97 7:23 ق.ظ

رئیس اداره استاندارد شهرستان کنگان:

برنج های وارداتی مغایرتی با استاندارد ندارند

ثلاث- رئیس اداره استاندارد شهرستان کنگان گفت: برنج های وارداتی به این بندر مورد آزمایش قرار گرفته و مشکل و مغایرتی با استاندارد ملی ندارند.

 

به گزارش ثلاث، مهندس مصطفی رامشی افزود: در یک سال گذشته افزون بر ۸۰۰ فقره اظهارنامه وارداتی و صدور گواهی انطباق کالا با استاندارد ملی درشهرستان کنگان صادر که بیش از ۷۰۰ مورد از آن کالای ملوانی و مابقی تجاری بوده است.
وی در ادامه گفتگو با ایرنا اضافه کرد: در این مدت سه فقره کالا در بندر کنگان مغایر با استاندارد ملی شناخته شد.
این مقام مسئول اظهار داشت: همچنین یک واحد تولیدی به علت رعایت نکردن الزامات استاندارد و ۶ مجموعه بازی نیز در شهرستان کنگان به نداشتن گواهی بهره برداری مهر وموم شد.
رئیس اداره استاندارد کنگان به ساخت و سازهای بناهای چند طبقه در این شهرستان بویژه شهر کنگان اشاره کرد و ادامه داد: در یکسال گذشته علاوه بر صدور ۳۲ گواهی بهره برداری از آسانسور، ۱۱ مورد بازرسی از آسانسورها صورت گرفته است که انتظار می رود شهرداری و مردم در این زمینه همکاری بیشتری با اداره استاندارد داشته باشند.
رامشی، ۱۲۰ مورد بازرسی فنی و نمونه برداری از واحدهای تحت پوشش، ۴۵۰ نفر ساعت آموزش کارکنان و مدیران کنترل کیفیت، ترویج فرهنگ و استفاده از استاندارد در قالب بازدید ۱۰۵ دانش آموز از این اداره و توزیع یکهزار جلد کتابچه آموزشی و تدوین چهار استاندارد ملی را از دیگر فعالیت های اداره استاندارد شرستان کنگان در یک سال گذشته عنوان کرد

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن