بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 50625
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 27 مهر 97 2:32 ب.ظ

شهردار کنگان:

کنگان کارگاه بزرگ سازندگی است/ ۴۰ پروژه عمرانی در کنگان در حال اجراست

ثلاث- شهردار بندر کنگان گفت: در حال حاضر شهر کنگان کارگاه بزرگ سازندگی است و شهرداری طلایه دار و پرچم دار این کارگاه است.

 

به گزارش ثلاث، مهندس رحیم جمالی افزود: در حال حاضر و در حوزه عمران شهری ۴۰ پروژه در شهر کنگان در حال اجراست.

وی گفت: مجموع اعتبارات پروژه های فوق  ٢٠٠ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی و استانی است.

شهردار کنگان گفت: تکمیل فاز اول دهکده گردشگری ، ادامه بلوار امام حسین (علیه السلام)، اجرای پارک های محله ای ، زیرسازی و اجرای سنگ جدول بیش از ۱۰ نقطه شهر ، احداث المان های شهری در میادین شهید بهشتی و کوزه گری ، احداث پارک چشمه اصلاحات هندسی معابر ، احداث دیوار حفاظتی در دو محل در محله کوزه گری از جمله این پروژه هاست.

جمالی اظهار نمود: میدان انتهای غدیر و پارک غدیر در حدفاصل محدوده میدان غدیر تا تاسیسات آب شیرین کن نیز در حال طراحی است.

وی به اجرای پل های بلوار بزرگ امام حسین (علیه السلام) نیز اشاره ای کرد و عنوان داشت: سه دستگاه پل در بلوار امام حسین در حال اجراست که پیشرفت خوبی داشته است.

شهردار کنگان خاطر نشان ساخت: با تکمیل و بهره برداری از این پل ها بخشی از ترافیک شهری به بلوار امام حسین (علیه السلام) انتقال خواهد یافت و سهولت و دسترسی در مسیرهای شهری رونق بیشتری خواهد گرفت.

وی در پایان با تقدیر از شهروندان گفت: بخشی از موفقیت های شهرداری و شورای اسلامی شهر مدیون همراهی و حمایت و همکاری شهروندان مسئولیت پذیر است./ منبع: روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بندر کنگان

اخبار مرتبط

نظرات

  1. بحرینی says:

    آقای جمالی هفت راه کوزه گری و آدرسش هنوز درست نشده…هفت راه رودخانه فصلی علیان….چرا؟؟؟؟؟

  2. همشهری says:

    زنده باد شهردار تلاش شهر کنگان.سپاس

  3. علی says:

    جناب آقای جمالی
    با سلام
    لکه گیری اسفالت در منطقه حسین آباد بدون کارشناسی صورت میگیرد و کارگر افغانی مسئول تشخیص و کلنگ زنی هست برای نمونه در فرعی یازده معلم بجای اینکه کانیو کتابی بزنند برای انتقال اب کوچه فقط گودال ها را پر کردند و نتیجش شده اینکه سرارسر کوچه همیشه خدا اب و بوی بد ورداشته حال شما از کارگاه بزرگ سازندگی دم میزنید خوبه یه نظارت اجمالی هم انجام بدید توسط یک کارشناس بخش عمده ای از لکه گیری هم در حسین اباد انجام نشده نزدیک به سه هفته هست چاله و چوله هایی که بخاطر لکه گیری ایجاد شده همینطور مانده تاکی باید منتظر پر شدن این چاله ها بود بابا بخدا ملت در عذابند

  4. حسن says:

    از کدام کارگاه سخن میگویید برادر ارجمند کوچه های کنگان را از نظر نوع اسفالت و چاله چوله با بنک مقایسه کنید به عمل کار براید به سخنرانی نیست

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن