بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51180
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 1 آذر 97 3:23 ب.ظ

مدیرکل پزشکی قانونی استان در گفتگو با ثلاث؛

اجرای طرح « دادپزشک » باعث کاهش رفت و آمد مردم می شود

ثلاث : مهمترین اقدام در خصوص متوفیان و ساماندهی بهتر این موضوع در قالب اجرایی شدن بهتر طرح دادپزشک و کاهش رفت و آمد مردم است

مدیر کلمدیر کل پزشکی قانونی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار ثلاث ابراز داشت: حسب پیشنهادی که به دکتر جمادی ریاست دادگستری استان مبنی بر حل مشکلات و افزایش تعاملات پزشکی قانونی در سطح شهرستان ها داده شد ؛ سفرهای شهرستانی مختلفی شکل گرفت و خوشبختانه نتایج بسیار مثبتی از این سفرها تا کنون استخراج شده است.

دکتر شیث امینی با بیان اینکه شهرستان کنگان به عنوان چهارمین میزبان سفرهای استانی ما بوده است گفت: این نشستهای قضایی با حضور ریاست محترم مرجع قضایی( دادگستری )، دادستان ها و قضات هر شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: مهمترین اقدام در خصوص متوفیان و ساماندهی بهتر این موضوع در قالب اجرایی شدن بهتر طرح دادپزشک و کاهش رفت و آمد مردم است که امیدواریم در نهایت به خدمت رسانی بیشتر و بهتر ختم شود.اجرای طرح دادپزشک باعث کاهش پرونده های پیرامون فوتی ها در مراجع قضایی می گردد.

وی گفت : تعامل،همبستگی و یکپارچگی بیشتر بین قوه قضاییه و پزشکی قانونی به عنوان نهاد زیر مجموعه دستگاه قضا می تواند بسیاری از ابهامات در خصوص مکاتبات را برطرف نموده و ضمن افزایش تعاملات بین دو دستگاه باعث تسریع در انجام امور و در نهایت خدمت رسانی بهتر به مردم شود.

پزشکی قانونی علاوه بر مرکز استان در شهرهای گناوه، کنگان، خورموج، اهرم، دیر و برازجان مستقر است و نیازهای مردم در این حوزه را پاسخ می دهد.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن