بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51371
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 14 آذر 97 4:08 ب.ظ

کار جالب شهردار سیراف برای ملاقات با معلولین و سالخوردگان

ثلاث- شهردار سیراف برای ملاقات با افراد معلول و سالمند کار جالبی را انجام داده که مورد تحسین عموم نیز واقع شده است.

به گزارش ثلاث، غلامحسین حیدری شهردار بندر سیراف به مناسبت‌ روز جهانی معلولین و احترام به مقام معلول، ‌اتاق مخصوص دیدار با معلولین‌ و سالخوردگان را راه اندازی کرد.

با توجه به قدیمی بودن ساختمان‌ شهرداری و نا مناسب بودن سازه جهت راه اندازی آسانسور‌ در ساختمان اداری‌ شهردار بندر سیراف، شهردار سیراف در حرکتی جالب، اتاق انتظاری را جهت‌ دیدار با معلولین مهیا نمود‌ که معلولین و افراد سالخورده که‌ توانایی‌ بالا رفتن از پله ها را ندارند، وی به طبقه هم کف رفته و با انها دیدار کند.

 

شهردار سیراف در این خصوص به ثلاث گفت: بخشی از جامعه ما را معلولین، افراد دارای مشکل جسمی حرکتی، زنان باردار، افراد مصدوم و افراد مسن تشکیل میدهند. این افراد نیز برای رفع و رجوع مشکلات خود یا اظهار نظر و ارائه پیشنهاد و انتقاد نسبت به شهر خود، حق نشست با شهردار و بیان مطالب خود دارند.

غلامحسین حیدری گفت: ما سعی نمودیم، حداقل شرایط را برای این افراد جهت ملاقات حضوری با شهردار و دیگر کارشناسان شهرداری سیراف فراهم کنیم.  

 

عکس: جواد زارعی

.

.

.

نظرات

  1. سامان says:

    سلام از این نظر شهرداری کاری نکرده است .به نظر شما فیل هوا کرده .مملکت ما اسلامی است .پس برو مطالع بیشتر کن ذر مورد حضرت علی در طول ۴ سال خلافت چه کار می کرد .واقعا مگسهایی دور شیرینی شما هستید ،پولش می گیره وظیفشه بچه منتی سر من شما نیست.م…

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن