بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51610
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 26 آذر 97 9:41 ب.ظ

برای اولین بار در کنگان صورت گرفت؛

اجرای طرح « پارک کتاب » و « کافه کتاب » توسط انجمن هنر و قلم کنگان

ثلاث – طرح های ابتکاری پارک کتاب و کافه کتاب برای نخستین بار توسط انجمن هنر و قلم کنگان در این شهر برگزار شد.

مسئول انجمن هنر و قلم کنگان با اشاره به طرح های جدید این انجمن در شهرستان گفت: در هفته کتاب امسال طرح کافه کتاب و فرهنگ سازی کتابخوانی در مدارس شهرستان و پارک کتاب که ایده های آن را پایه گذاشتم و با حمایت جناب آقای علامحسین زیبا معاون سیاسی فرمانداری شهرستان ، آقای رضا مختارزاده ریاست اداره فرهنگ و ارشاد کنگان و حمایت صمیمی و عاشقانه جناب سیدحسین هاشمی مدیر موسسه خیریه المهدی کنگان ،همچنین جناب محمدرضا دوراهکی مدیر مبلمان کرال توانستیم این طرح ها برای اولین بار در کنگان عملی کنیم .


حمید اسلامی خواه افزود: از طرف انجمن و مدیریت های برنامه ریزی و اجرایی انجمن و پادکست هنروقلم کنگان ضمن سپاسگزاری ویژه از این عزیزان،دستان گرما بخش ایشان را به گرمی می فشارم و از طرف شهرستان از وجود گرانمایه آقایان فوق الذکر به خود می بالم.

وی افزود: ایده و طرح و اجرای پارک کتاب توسط مدیریت انجمن و اعضاء حمایتگر و فعال انجمن برای اولین بار در سطح شهرستان درحال انجام است و از علاقه مندان به این حرکت فرهنگی دعوت به همکاری می نمایم.

وی گفت: در برنامه پارک کتاب به شهرسیراف رفتیم و به شهروندان حاضر در پارک ساحلی آن شهر کتاب اهدا کردیم.به پارک های محله ای کنگان مثل؛پارک ملوان.پارک شهرک قائم،پارک هفده شهریور رفتیم و با بچه های محله ها کتاب خواندیم که این حرکت بصورت ده روزه تکرار خواهد شد.ضمنا کتب اهدایی به مدارس و کافه های شهرکنگان توسط آقایان رضا مختارزاده و سید حسین هاشمی و انجمن هنروقلم تامین شده است.

اسلامی خواه گفت: نگاه ویژه ،دلسوزانه و فرهنگی جناب سیدحسین هاشمی مدیریت موسسه خیریه المهدی و جناب رضا مختارزاده ریاست اداره فرهنگ و ارشاد کنگان در این راه ،همچنین اعضای هنرمند و فرهنگ دوست انجمن هنروقلم پشتوانه اصلی حرکت های ما بوده است.
وی افزود : انجمن هنر و قلم پیرو اهداف و برنامه های فرهنگی خود در خدمت فرهنگ و هنر شهرستان می باشد.
وی گفت: ازهمین رسانه از تمام دوستان درخواست می کنیم ما را یاری نمایند و از انجا که مدیریت این انجمن فعالیتهای خود را برپایه کار گروهی و تیمی برنامه ریزی نموده است و معتقد به حرکت فردی نیست دست تمام علاقه مندان و حامیان فرهنگی را به گرمی برای حمایت می فشارد.


مسئول انجمن هنر و قلم کنگان در خصوص برنامه های کتابخوانی این انجمن گفت: هدف گرایش دانش آموزان به مطالعه می باشد که برای رسیدن به این هدف برنامه های راهبردی مناسب همراه با چشم انداز خروجی دستور کار است.
در همین راستا از کتاب شاعران کنگان رونمایی شد که از این بین می توان به (تشاله)و تلخ انگبین مجموعه شعر حمیداسلامی خواه در فرمانداری کنگان و رونمایی از کتب دانش آموزان در پژوهش سرای شهیداحمدی تنها نام برد.

وی در پایان گفت: تشکر ویژه ای دارم از فرماندار کنگان جناب نوروزی و جناب محیسن مدیریت آموزش و پرورش کنگان و خصوصا جناب دُری مدیر گرامی وعزیز پژوهشسرای شهید احمدی تنها که تاکنون حمایت لازم را از انجمن هنروقلم دریغ نفرموده اند .همچنین خانم طیبی مدیر مدرسه کوثر،خانم شجاعی مدیر مدرسه افق و جناب علیدوست مدیر مدرسه شهید بهزادی که در برنامه فرهنگ سازی کتابخوانی در مدارس ما را یاری نمودند.

آدرس پادکست انجمن هنر و قلم کنگان : https://soundcloud.com/honaroghalam/1a-2

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن