بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51738
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 1 دی 97 10:40 ق.ظ

مدیر عامل تعاونی لنجداران:

کشف مواد مخدر در آب های شهرستان کنگان هیچ ارتباطی به مردم و لنجداران این منطقه ندارد

ثلاث- مدیر عامل تعاونی لنجداران کنگان گفت: کشف مواد مخدر در آب های شهرستان کنگان هیچ ارتباطی به مردم و لنجداران این منطقه ندارد

به گزارش ثلاث در پی انتشار خبر کشف ۶۰۰ کیلیو موارد مخدر در اب های شهرستان کنگان، که با عنوان ” فرمانده دریابانی بوشهر از متلاشی شدن باند سوداگران مرگ در کنکان خبر داد و گفت: در یک عملیات منسجم ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط دریابانی کنگان کشف و دو فروند شناور توقیف شد. ” منتشر شد، بازتاب های مختلفی در فضای مجازی را به همراه داشت.

مدیر عامل تعاونی لنجداران کنگان در این خصوص به خبرنگار ثلاث گفت: مبارزه با سوداگران مرگ، قاچاق کالا و سوخت در آب های خلیج فارس  و نا امن شدن آب های خلیج فارس برای قاچاقچیان توسط نیروهای جان بر کف دریابانی و دیگر نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی باعث غرور و افتخار همه ما است و جا دارد از همینجا به این دوستان خدا قوت عرض کنم و به نوبه خود از طرف لنجداران کنگان قدردانی نمایم.

جبار نصاری اظهار داشت: در توضیح خبر منتشر شده ( که در بالا عنوان آن آورده شد) باید عرض کنم که کشف این محموله از مواد مخدر هیچ ارتباطی به شناورهای شهرستان کنگان ندارد؛ این محموله و افرادی که دستگیر شدند هیچ کدام ساکن یا شهروند این شهرستان نیستند.

وی ادامه  داد: این افراد قاچاقچی پس از وارد شدن به آب های استان بوشهر و شهرستان کنگان توسط عملیات پیچیده اطلاعاتی و انتظامی و با هماهنگی دستگاه قضایی، دستگیر و به مقام قضایی تحویل داده شدند که جا دارد به نیروی خدمتگزار به مردم و نظام نیز خدا قوت عرض کنم.

مدیر عامل تعاونی لنج داران تاکید کرد: خوشبختانه با رفتار و رویکرد صحیح، درست و قانونی که لنج های تجاری کنگان در طول سالیان سال داشته اند، به خوش نامی مشهور می باشند و کارهایی مذمومی مانند قاچاق مواد مخدر از نظر ما لنجداران کنگان بسیار نکوهیده است چرا که این نوع کارها بجز ویران کردن سازمان خانواده ها و به تباهی کشیدن جوان ها و نهایتا کسب درآمد نامشروع و حرام و افتادن در چنگال قانون، چیز دیگری را در پی ندارد.

وی با بیان اینکه فضای استان بوشهر برای فعالیت قاچاقچیان و متخلفان ناامن شده است، گفت: دریابانی استان بوشهر با استفاده از تجهیزات مدرن شناوری و نظامی با توانمندی بالا با قاچاقچیان در تمام سطوح برخورد می‌کند و تحویل دستگاه قضا می‌دهد.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن