بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51868
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 7 دی 97 2:52 ب.ظ

امام جمعه کنگان:

۹ دی؛ تجلی بصیرت و وفاداری ملت نسبت به ولایت بود

ثلاث- امام جمعه کنگان گفت: پیام ۹ دی دشمن شناسی و زمان شناسی و آمادگی برای مبارزه با فتنه هایی همچون فتنه ۸۸ و جریان نفوذ است.

۹ دی ؛ تجلی بصیرت ، ولایتمداری ، وفاداری ملت به آرمانها و ارزشها و میثاق امت با ولایت بود / فتنه خط قرمز نظام است / پیام ۹ دی دشمن شناسی و زمان شناسی و آمادگی برای مبارزه با فتنه هایی همچون فتنه ۸۸ و جریان نفوذ است*

 

 

 به گزارش ثلاث، حجت الاسلام والمسلمین  محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با گرامیداشت حماسه بزرگ ملت در ۹ دی افزود: ملت انقلابی و مومن ایران اسلامی در ۹ دی ثابت کردند دین، ارزشهای دینی و نظام مبتنی بر دین خط قرمز آنهاست و اجازه نخواهد داد کسی ارزشها را مخدوش کنند.

وی بیان نمود: ملت ایران در ۹ دی با شور و شعور انقلابی و حضور حماسی با دشمن شناسی و زمان شناسی و با غیرت مندی از ولایت و نظام دینی دفاع کردند و به حق این روز ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

خطیب جمعه ضمن دعوت از عموم مردم به حضور در مراسم نکوداشت ۹ دی در مصلای کنگان گفت: نهم دی یک معجزه الهی بود که در آن ریشه فتنه و فتنه گران به دست مردم کنده و سوزانده شد و مردم با حضور تاریخی خود جلوتر از خواص جامعه فتنه ۸۸ را که یک ظلم بزرگ و نابخشودنی به نظام دینی بود را خنثی و دشمن و حامیانش را مایوس کردند.

وی بیان داشت: فتنه ۸۸ خطای نابخشودنی طمع کاران و دست نشاندگان استکبار جهانی بود که با حضور ملت بصیر انقلابی دندان طمع شان کشیده شد.

محمودی در پایان این بخش گفت: پیام ۹ دی دشمن شناسی و زمان شناسی و آمادگی برای مبارزه با فتنه هایی همچون فتنه ۸۸ و جریان نفوذ است.

امام جمعه با تسلیت ارتحال رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی (ره) و با تجلیل از مقام شامخ علمی ایشان و سوابق خدماتی و انقلابی ان عالم عامل بیان نمود: اخلاص، مجاهدت بزرگ علمی، تلاش بی وقفه در حوزه دین و انقلاب اسلامی از ویژگی های بارز این یار و خادم نظام و دین بود.

محمودی با اشاره به رزمایش پیامبر اعظم (ص) و نمایش سلاح های نظامی تولید داخل گفت: پیام این رزمایش برای همسایگانی که توطئه نمی کنند صلح و دوستی و برای توطئه گران و دشمنان نظام بویژه استکبار جهانی این است که کوچکترین اشتباه از سوی آنها تاوان سختی برای آنها بدنبال خواهد داشت.

خطیب جمعه با تبیین اهداف آمریکا برای مقابله با جریان مقاومت در منطقه و حمایت از سران مرتجع عرب گفت: به برکت انقلاب اسلامی جبهه مقاومت در دنیا در حال پیشروی و استکبار در سراشیبی سقوط است.

نکوداشت یاد و خاطره و خدمات شهید بزرگ حضرت آیت الله غفاری (ره) ، تحلیلی بر نامه تاریخی امام امت به گورباچف و تبیین و تشریح ابعاد خروج آمریکا از سوریه از دیگر مباحث مطرح ضشده توسط خطیب جمعه کنگان بود.//ابوذر حسین پور کنگان

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن