بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 52201
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 3 بهمن 97 8:51 ب.ظ

دور برگشت مسابقات گروه چهارم لیگ دسته اول فوتسال کشور

پیروزی تیم فوتسال بانوان فجر کنگان در گام نخست از دور برگشت

ثلاث- تیم فوتسال بانوان فجر کنگان در گام نخست از دور برگشت شانزدهمین دوره مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور مقابل حریف خود به پیروزی رسید.

به گزارش ثلاث، دور برگشت شانزدهمین دوره مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور از امروز ۳ بهمن ماه در چهار گروه آغاز شد.

تیم فوتسال بانوان فجر کنگان به عنوان تنها نماینده استان بوشهر در این دوره از مسابقات لیگ دسته یک کشور امروز در نخستین بازی به مصاف صدف کوهدشت لرستان رفت که در پایان با نتیجه ۶ بر ۴ حریف خود را شکست داد.

 

شهلا عمله مربی تیم فوتسال بانوان فجر کنگان در خصوص بازی اول تیمش به خبرنگار ثلاث گفت: بازی بسیار سنگینی بود.

وی افزود: ما در بازی دور رفت با همین حریف( صدف کوهدشت) به تساوی رسیده بودیم که خدا را شکر در این دیدار با تلاش مضاعفی که بچه ها انجام دادند، موفق به کسب سه امتیاز خوب در گام اول شدیم.

مربی تیم فوتسال بانوان فجر کنگان عنوان کرد: ما در این دیدار حتی در دقایقی از بازی ۴ بر ۳ عقب بودیم ولی با همت بازیکنان تیمم، این نتیجه را در پایان به سود خود تمام کردیم.

خانم عمله افزود: گلهایمان را در این دیدار، زهرا صبوری( ۳ گل)، بهار سالخورده ( ۱ گل) ، فزانه خواجه( ۱ گل ) و فاطمه عبدالهی( ۱ گل ) به ثمر رساندند. خانم زهرا صبوری یکی از گلزنان ما در این دیدار، فقط ۱۴ سال سن دارد.

وی گفت: روز پنج شنبه یک دیدار بسیار حساس مقابل هیات فوتبال لردگان برگزار خواهیم کرد. این بازی برای ما بسیار حساس است. در بازی دور رفت با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب تیم لردگان شده ایم.

 

دور برگشت مسابقات گروه چهارم لیگ دسته اول فوتسال کشور به میزبانی تیم ملارد در حال برگزاری است.

گفتنی است، دور رفت مسابقات گروه چهارم لیگ دسته اول فوتسال کشور به میزبانی تیم شهروند ساری برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن